Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło 624 3329 00 , wymiana na BRD ?


matek55

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was :)

Zwracam się z prośbą bo nie wiem jak to ugryźć :(

Mam b6 avf 183/403Nm auto ma juz swój przebieg 315 tys i sprzęgło nie było ruszane od nowości i zaczyna sie uslizgiwac na 4,5,6 biegu i jestem zmuszony je wymienić. Dwumas jest dobry nic nie trzęsie itp ale wszystko sie okaże jak to sie rozbierze :)

Podając koledze ( dzik) vin okazało sie, ze mam najdroższe sprzęgło ( nr 624 3329 00 ) i teraz pytanie czy podejdzie docisk z BRD na seryjnej nowej tarczy ? Czy trzeba zmieniać tarcze od BRD ?

Czy to w ogóle bedzie pasować p&p ?

Pozdrawiam :)


Koledzy pomoże ktoś :( ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do pytania kolegi wyżej. Mam już nalatane w swoim autku 300 tys. km i przyszła kolei na wymianę sprzęgła. Problem jest tylko taki, że na razie nie słychać, żeby dwumas się tłókł, ale chcę wymienić cały komplet razem. Pytanie jest takie, czy w moim przypadku (1.9 tdi avf) warto zamontować zestaw od 2.0 tdi brd (cena jest ta sama, a podobno sprzęgło bardziej wytrzymałe :eusathink: i podchodzi podobno p&p) czy nie kombinować i założyć takie jakie szło na pierwszy montaż :co:

Edytowane przez Tomeczek19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Doslownie wczoraj porownywalem 3 sprzegla - od BRD, i te dwa od AVF.

To z koncowka 900 (drozsze) ma taka sama tarcze jak od BRD - 4 sprezyny, numer ten sam.
Za to to drugie AVF, tansze z koncowka 700 ma tarcze na 6 sprezyn a docisk taki sam jak to drozsze. BRD ma calkiem innyc docisk.

Prawdopodobnie zamontuje BRD bo fizycznie na stary dwumas (gdzie teraz bylo sprzegla z tarcza z 6 sprezynami), pasuja wszystkie 3 dociski.

Taki mala sugestia dla tych, ktorzy jak ja uparli sie na na Sachsa od BRD - w pudelku tarcza z wybitym logo Luk'a, nadrukowanym logo i numerem Sachsa i okladziny Valeo :)

Pozdrawiam


EDIT:

Przestroga dla innych - jesli tarcza z dociskiem pasuja na dwumas to nie znaczy wcale ze bedzie dzialac.

Sprzeglo zamontowane. Nie wysprzegla do konca. Podczas jazdy jest ok, na postoju przy wlaczonym silniku wbic jedynke to masakra.

Mozliwe, ze bedzie prawie nowe sprzeglo z BRD po przebiegu 10km na sprzedaz jak zapadnie decyzja co dalej.

Edytowane przez Gaszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoje przed zakupem kompletnego sprzęgła z dwumasem do AVF.

Co brać? Serie do tego silnika czy sprzeglo z BRD? W planach jest program wiec przydało by się mocniejsze.

Czy to prawda ze na BRD pedał sprzęgła chodzi ciężej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoje przed zakupem kompletnego sprzęgła z dwumasem do AVF.

Co brać? Serie do tego silnika czy sprzeglo z BRD? W planach jest program wiec przydało by się mocniejsze.

Czy to prawda ze na BRD pedał sprzęgła chodzi ciężej?

Bierz zestaw docisk + tarcza z BRD. U siebie założyłem do AVF i pedał wciska się lekko jak masełko. Dodam, że do zamontowania tej tarczy zalecany jest przyrząd z LUK-a, zwróc na to uwagę bo niewielu mechaników o tym w ogóle wie

Edytowane przez turzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wymianie dwumasa i sprzęgła na to z BRD. Powiem że pedał sprzęgła rzeczywiście chodzi trochę ciężej ale nie jest to uciążliwe. Sprzęgło bierze od samego dołu i sprawia wrażenie że dobrze klei ;).

Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...