mola 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Witam zmieniłem olej w audi a4 b6 2.5 180 km teraz 200 km przy okazji uszczelniali kolektor, po odbiorze auto nie ciagnie do przodu tak ja to było wcześniej wbija w siedzenie dopiero powyżej 2000 obr/min nizej muł jakich mało. Dodatkowo dźwięk silnika jak by jakiś ostrzejszy bardziej "wyje" na większych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Nie wiem co Ci tam odwalili ale nie ma z tym nic wspólnego wymiana oleju. Kolektor ssący uszczelniali? Program robiłeś na 200km? Może ktoś stroił na nieszczelnym kolektorze i po naprawie wszytko sfiksowało? Nic więcej nie pomogę bo tylko to przychodzi mi do głowy. No chyba, że podpięcie vaga coś wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Na to wygląda, że w dolocie masz nieszczelność i ciśnienie zamiast w cylindry idzie w atmosferę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mola 0 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 program był robiony dużo wcześniej podpialem dziś do kompa i nic nie wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Komputer takich tematow ci nie pokaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Logi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 U mnie wszystko jest w normie a jednak nie pracuje jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Sprawdź wężyki od podciśnienia objawy tak jakby turbo nie pracowało. A bardziej geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Przytarte łopatki może.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mola 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 weze wymienione były wcześniej, mechanik mowi ze warto sprawdzić wtryski po klekocze, ale moim zdaniem wszystkie 2.5 klekoczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 1,9 klekocza jak grzechotniki 2,5 chodza bardzo ladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 2.5 nie klekocze. Jakby geometria nie działała to wogóle nie wbijało by w siedzenie chodził by jak stary traktor i rozpedzał sie jak sdi. Sprawdż jakie masz ciśnienie doładowania na vagu możesz sprawdzić to tylko nie pamietam w jakich grupach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielciagala 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 grupa 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mola 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Byłem u fachowca pracującego w serwisie volkswagena podpiął się i stwierdził ze nie widzi nic niepokojącego, a auto nadal do 2000 nie idzie tak jak wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 zrób jedną rzecz: przygotuj wd40 albo wodę z mydłem w sprayu i posadź kogoś za kierownicą niech gazuje na postoju, a sam psikaj na łączenia kolektora dolotowego, szczególnie zwróć uwagę na to co było ostatnio ruszane. Jeżeli będzie gdzieś nieszczelność to zrobią się bańki i masz odkryte źródło problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 No jak nic nie sprawdził kuźwa jak jest nieszczelność to nie bedzie doladowania odpowiedniego. Gówno nie mechanik tylko stare golfy 2 potrafia naprawiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mola 0 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się