Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie oleju


mola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zmieniłem olej w audi a4 b6 2.5 180 km teraz 200 km przy okazji uszczelniali kolektor, po odbiorze auto nie ciagnie do przodu tak ja to było wcześniej wbija w siedzenie dopiero powyżej 2000 obr/min nizej muł jakich mało. Dodatkowo dźwięk silnika jak by jakiś ostrzejszy bardziej "wyje" na większych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co Ci tam odwalili ale nie ma z tym nic wspólnego wymiana oleju. Kolektor ssący uszczelniali? Program robiłeś na 200km? Może ktoś stroił na nieszczelnym kolektorze i po naprawie wszytko sfiksowało? Nic więcej nie pomogę bo tylko to przychodzi mi do głowy. No chyba, że podpięcie vaga coś wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda, że w dolocie masz nieszczelność i ciśnienie zamiast w cylindry idzie w atmosferę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program był robiony dużo wcześniej podpialem dziś do kompa i nic nie wyszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko jest w normie a jednak nie pracuje jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wężyki od podciśnienia objawy tak jakby turbo nie pracowało. A bardziej geometria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weze wymienione były wcześniej, mechanik mowi ze warto sprawdzić wtryski po klekocze, ale moim zdaniem wszystkie 2.5 klekoczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 nie klekocze. Jakby geometria nie działała to wogóle nie wbijało by w siedzenie chodził by jak stary traktor i rozpedzał sie jak sdi. Sprawdż jakie masz ciśnienie doładowania na vagu możesz sprawdzić to tylko nie pamietam w jakich grupach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u fachowca pracującego w serwisie volkswagena podpiął się i stwierdził ze nie widzi nic niepokojącego, a auto nadal do 2000 nie idzie tak jak wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób jedną rzecz: przygotuj wd40 albo wodę z mydłem w sprayu i posadź kogoś za kierownicą niech gazuje na postoju, a sam psikaj na łączenia kolektora dolotowego, szczególnie zwróć uwagę na to co było ostatnio ruszane. Jeżeli będzie gdzieś nieszczelność to zrobią się bańki i masz odkryte źródło problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak nic nie sprawdził kuźwa jak jest nieszczelność to nie bedzie doladowania odpowiedniego. Gówno nie mechanik tylko stare golfy 2 potrafia naprawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...