marcin_franz 10 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 W jakim zakresie pracuje sztanga podczas przyspieszania (np. podczas robienia logów-but w podłogę). Czy jest to zakres od minimum do maksimum, czy mniejszy? Pytam, bo przeładowuje mi w górnym zakresie obrotów, a vnt pracuje gładko bez oporów. Jak odłączę wężyk od gruchy to w ogóle nie ładuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Na postoju wiem jak pracuje. Czy podczas jazdy też pracuje od samej góry do samego dołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 zależy jak mu dodasz gazu jak gwaltownie deptasz to od min do max jak delikatnie to do max sie nie otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Podczas jazdy ciezko to sprawdzić ręcznie. Vagien stopień wysunięcia sztangi jest podany w grupie 11 ostatnia rubryka wyrazona w %. Na luzie sztanga jest max schowana i jest to max doładowanie. Ruch sztangi to ok 11mm. Edytowane 27 Maja 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 A czy jest możliwe, że po założeniu turbiny z AWX do afn komp nie jest w stanie zbić doladowania właśnie przez to, że jest inna turbina? Mi ładuje do 1.2 -1.3 bar, a komp żąda 0.948. Sztanga chodzi leciutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Duza ingerencja w doładowanie i bez programu uzyskasz słaby dół... Jesli chcesz jeździć tylko do czasu programu trzeba pobawic sie dlugoscia sztangi a dokładnie trzeba ja wydłużyc ale zaznacz sobie pozycje wyjściową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Kolego marcin_franz porównaj sobie logi dynamiczne grupy 11 dla AFN i AWX i zobaczysz co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No właśnie przejrzalem parę logów z awx i wszędzie ciśnienie zadane przez ecu wynosi 1.2-1.3 bar czyli tyle ile moja pmpuje, a w afn-ach te 0.948 czyli tyle ile żąda u mnie ecu. Czy te wartości powinny się pokrywać? Chciałem zrobić chipa, to tuner powiedział, że muszą. Nie da się zmienić w kompie zadanego ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Wydluz długość sztangi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Jak zmienialiśmy długość sztangi, to wredy z dołu nie chciała jechać. Chyba żeby wydłużyć sztange i skrócić zderzak... Po wymianie n75 jest jeszcze gorzej, bo ładuje do 1.5 bara :/ Edytowane 29 Maja 2015 przez marcin_franz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się