banshee Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Proszę o diagnozę, czy uszkodzony jest tylko czujnik czy coś więcej? Auto Skoda 1.9 tdi BLS '08 (może nie ten dział, ale to tutaj jest najwięcej furek z dpf). Nie potrafie sam zinterpretować tych wartości, ale obstawiam, że winny jest czujnik. Zamieszczam logi. 067: http://vaglog.pl/log_219096.html 068: http://vaglog.pl/log_219097.html 073: http://vaglog.pl/log_219098.html 075: http://vaglog.pl/log_219099.html Log 067 podczas jazdy na 1 i 2 biegu http://vaglog.pl/log_219100.html Błąd zapisany: 2 Faults Found:001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0473 - 000 - Signal too High Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 44 Reset counter: 255 Mileage: 165475 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:23:54 Freeze Frame: RPM: 1764 /min Speed: 81.0 km/h Load: 36.9 % Voltage: 14.44 V Mileage: 130 km Temperature: 300.0°C Absolute Pres.: 1846.2 mbar001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0471 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 165574 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 14:38:56 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 91.80 (no units): -5.10 (no units): 0.0 Temperature: 162.0°C Temperature: 12.6°C Proszę przy okazji o ocenę filtra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się