arturM Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Powiedzcie czy to jeszcze trochę pojeździ... http://zapodaj.net/fb689e1def1f4.jpg.html http://zapodaj.net/0e1dbbfcca5a3.jpg.html http://zapodaj.net/e08249f1ca144.jpg.html Powiedzcie czy to jeszcze trochę pojeździ... http://zapodaj.net/fb689e1def1f4.jpg.html http://zapodaj.net/0e1dbbfcca5a3.jpg.html http://zapodaj.net/e08249f1ca144.jpg.html Podpowie ktoś czy można określić jakąś przybliżoną kondycję turbinki po tych zdjęciach..?
Łukasz13 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Najgorsze to pęknięcie koło klapki bo te po bokach to w każdej turbinie są, przez to koło klapki może wolniej wstawać i słabiej ładować, klapka dobrze dolegała do częsci gorącej? nie miała luzu? jak stan kata?
arturM Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Witam. Tą klapka próbowałem ruszać i ona nie miala żadnego luzu,dobrze dolega. Ale mówisz,że tamtędy może uciekać ciśnienie...?Wydaje mi się że jest też taki delikatny luz osiowy na wirniku (taki "tyk tyk" koło milimetra) Nie wiem czy taki jest dopuszczalny.. Kat był zapchany w około jednej trzeciej. Wymiana pomogła bo auto odczuwalnie lepiej przyspiesza. Zastanawia mnie jedna rzecz. Znów pokazało mi bład katalizatora ale nie wiem czy zapisał się wcześniej w sterowniku.. jak później to nie wiem z czego to może wynikać. mam jeszcze błąd związany z Nieprawidłowym wtryskiem powietrza dodatkowego(nie pamiętam jaki to nr błędu)To jest jakoś szkodliwe..?
adifek Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Ok milimetra luzu poprzecznego moze byc nie ma tragedi te pekniecie to wiekszy proglem ale jest to do naprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się