loader99 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Witam Wymieniłem silnik w swojej A4B5, demontowałem jednostkę z 1995r która była rozszczelniona. Zamontowałem nowszy, wyposażony w napinacz łańcucha rozrządu ze zmienną fazą (napinacz ma wtyczkę) Po pierwszym paleniu i jeździe, efekt jest taki w moim odczuciu że czegoś jej brakuje, troszkę jak by przerywał.. Czy taki stan rzeczy może być spowodowany że ten hydronapinacz nie jest podłączony ? (w instalacji nie mam wtyczki)Dodatkowo nie widzę reakcji po odpięciu przepływomierza .. (wg. mnie tak samo chodzi jak ma wpiętą wtyczkę jak i z odpiętą, ale żeby było ciekawiej to wymieniałem przepływkę od innej A4B5 - na pewno sprawnej - i nic to nie zmieniło)Komputer nie wywala żadnych błędów. Ciśnienie w komorze spalania na tłokach powyżej 13 barów, silnik nie chodził na LPG Czy ktoś ma może jakieś sugestie na co teraz można by zwrócić uwagę ?? Edytowane 31 Maja 2015 przez loader99
loader99 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Nie swapa, tylko naprawę (a że najtaniej wyszło wymienić goły słupek.... ) Temat do zamknięcia, problem rozwiązany (padnieta świeca, padnięty wtrysk paliwa) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się