przemtor 0 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Witam, tematów o kącie wtrysku mnóstwo ale ja szukam odpowiedzi na konkretną kwestię. W ostatnich dniach zrobiło się trochę chłodniej i mój tolek zaczął strasznie cieżko zapalać przy temperaturach 5-7 stopni po nocy. I zapala jakby nie równo na każdym garku. Pierwsza myśl - świeczki. Ale świeczki niby nie grzeją w takim zakresie temperatur. Zapiąłem więc vaga aby sprawdzić kąt wtrysku. No i co - niby OK. 54-60 w 000 w MB. W BS wartość 44-47 czyli niby też w miarę przyzwoicie. Ale pomyślałem chwilę, rzuciłem okiem na ostatnie logi robione z 2 miesiace temu i widzę, że wartości dla MB się nie zmieniły. Za to wartość w BS miałem ustawioną wcześniej na ponad 50. Czyli nastawnik sam zmienił wartość kąta w nastawach podstawowych? I jeszcze jedno pytanie - niechcący wyłączyłem motor przy zapiętym vagu. Jak załaczyłem zapłon po chwili to wartosć kąta w grupie 000 pokazała się 38. Co oznacza ta wartość przy załączonym zapłonie ale nie pracujacym motorze? Bo 38 do dość mocno opóżniony kąt. uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Podaj typ silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemtor 0 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 motorownia AHF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Nastawnik nie zmienia statycznego kąta wyprzedzenia wtrysku... nic nie powinno go zmieniac w Basic Settings... Owszem wartosc moze spaść np. ze wzgledu na wyciagajacy sie pasek rozrzadu... aczkolwiek nie powinna.. Sprawdz czy VP jest dobrze dokrecona... Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemtor 0 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 hmm, no właśnie. A co oznacza wartość kąta przy włączonym zapłonie ale zgaszonym motorze? ps. czyżby pasek już mi się wyciągnął po 8 tysiącach od wymainy No sprawdzę jeszcze faktycznie czy koło pompy się nie poluzowało. ps. powiedzcie mi jeszce jak to jest w końcu z tymi świeczkami. Przy jakiej temperaturze grzeją? Bo kontrolka zapala sie na ułamek sekundy chyba zawsze nawet jak świecie nie grzeją Bo dziś po nocy ( u nas 6 stopni) znowu cieżko załechatał i chwilę nierówno chodził (objaw jakby nierówno garki zapalały) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się