bartekkk Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Od avf wytrzmuje sprzegło 420 niutów a to jest coś koło 200 kuca. i daj znać czy coś się zmieniło bo też stoje przed tym dylematem ale kiepsko z gotówką.. Dam znać na pewno tylko najgorsze jest teraz te czekanie bo na razie tez z kasą lipa
egon_81 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Mam ten sam problem, auto rozgrzane 90st i kiepsko odpala. Raz nie wejdzie na obroty i zgaśnie, raz odpali ale trzęsie 3 sekundy, a czasem próbuję odpalić i hałasuję jakby śruby się walały w silniku, coś grzechocze w nim. Jak poniżej 90st to igła na dotyk bierze. Mam wszystko wymienione; aku, rozrusznik nowy Boscha, przekaźnik 219 org. (który odpowiada za rozruch), kpl sprzęgło z dwumasą LUKa, nowa org poducha silnika, Zero błędów silnika. Właśnie przymierzałem się do wymiany uszczelnień PD ale czytam, że pomogą przy problemach rozruchu zimnego silnika. Mam synchronizacje wałka 1,1 więc jeszcze spróbuję to poprawić.
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Egon z której części silnika Ci grzechocze? Bo mi grzechocze pomiędzy skrzynia s silnikiem. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
egon_81 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Nie wiem dokładnie, byłem pod autem i też mam wrażenie, że pomiędzy skrzynią a silnikiem. Przeczytałem wczoraj połowę forum o różnych 1,9 tdi i wychodzi na to, że wina akumulatora. Jak założyłem nowy aku, był spokój, nowy rozrusznik był spokój. Teraz się okazuję, że mam ładowanie 13,81A + jeżdżenie na światłach w koło komina + dużo bose i półtoraroczny aku nie ma kopa aby ten silnik rozkręcić. Tak mi się na tą chwilę wydaję. Jak się to potwierdzi to kupię nowy aku + naprawię alternator i może podniosę dawkę startową paliwa. Na tą chwilę podładuję aku i a nóż będzie lepiej. Biedny rozrusznik poszedł na reklamację i już mi pisali, że jest ok.Teraz mam zastępczy z alledrogo 30zł i jest to samo tylko gorzej. Wczoraj się na czytałem, że te 1,9tdi PD tak mają czyli szarpanie silnikiem na ciepłym i potrzebny jest odpowiedni prąd rozruchowy i jest ok. Ale wymiana aku co kilka lat jest coś nie tak. Nikt nie wie, co jest przyczyną tego zjawiska ale pomaga dobry aku + sprawny rozrusznik.
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja mam nowy akumulator i jest to samo co na starym który jest z 2007 roku. W sklepie było sprawdzane ładowanie itd i wszystko jest ok. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja mam podobne objawy :- rzuca przy odpalaniu i przy gaszeniu - z rana przy pierwszym odpalaniu zatrzęsie na około 5 sekund - czasami przykopci Wymieniłem oringi na pompkach i na kompie jest ok. Dwumas wymieniony na nowy luca z tarczą i dociskiem . Z tego co zauważyłem to lepiej pracuje sprzęgło , brak stukania na postoju i praktycznie wyeliminowane drgania podczas postoju . Tez myslałem ze rzucanie silnikiem przy gaszeniu i odpalaniu odpowiada dwumas ale jednak nie od tego ...dzisiaj po pracy jak odpaliłem to nie rzuciło wiec myślę ze na to ma wpływ jakość paliwa ponieważ jak np zaleje na Lotosie to takie rzeczy się dzieją ... W niedziele zalałem ropę na Statoilu i mam wrażenie ze lepiej odpala i jezdzi niż na innych stacjach .
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja mam podobne objawy :- rzuca przy odpalaniu i przy gaszeniu - z rana przy pierwszym odpalaniu zatrzęsie na około 5 sekund - czasami przykopci Wymieniłem oringi na pompkach i na kompie jest ok. Dwumas wymieniony na nowy luca z tarczą i dociskiem . Z tego co zauważyłem to lepiej pracuje sprzęgło , brak stukania na postoju i praktycznie wyeliminowane drgania podczas postoju . Tez myslałem ze rzucanie silnikiem przy gaszeniu i odpalaniu odpowiada dwumas ale jednak nie od tego ...dzisiaj po pracy jak odpaliłem to nie rzuciło wiec myślę ze na to ma wpływ jakość paliwa ponieważ jak np zaleje na Lotosie to takie rzeczy się dzieją ... W niedziele zalałem ropę na Statoilu i mam wrażenie ze lepiej odpala i jezdzi niż na innych stacjach . Mialeś drgania na jałowym jak był rozgrzany czy tez na zimnym ?
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Miałem największe drgania jak się rozgrzał ,a najbardziej jak w korkach stałem i z 30 razy ruszałem . Wtedy tak rzucało budą że myslałem ze zaraz się rozleci ... ale przechodziło to jak w trasy jezdziłem . dwumas jak siada to słychać w prawym kole takie rytmiczne bicie i drgania mocne co jakiś czas ...
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Miałem największe drgania jak się rozgrzał ,a najbardziej jak w korkach stałem i z 30 razy ruszałem . Wtedy tak rzucało budą że myslałem ze zaraz się rozleci ... ale przechodziło to jak w trasy jezdziłem . dwumas jak siada to słychać w prawym kole takie rytmiczne bicie i drgania mocne co jakiś czas ... Tzn takie bujanie autem najbardziej odczuwalne na tyłku ? ja wlaśnie takie mam i do tego chrobotanie na jałowym jak wcisne sprzeglo znikaja ale nadal buja.
egon_81 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Mi się wydaję, że drgania i bujanie to poduchy silnika, pompki lub dwumas. U mnie problem tylko tyczy samego odpalania 1-2 sekundy szarpie/rzuca z nieprzyjemnym hałasem a każde gaszenie motorowni jest ok. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez egon_81
jhimo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mam ten sam problem w b7 bke..dawka paliwa byla zwiekszana podczas chipa..i nie pomoglo..
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mi się wydaję, że drgania i bujanie to poduchy silnika, pompki lub dwumas. U mnie problem tylko tyczy samego odpalania 1-2 sekundy szarpie/rzuca z nieprzyjemnym hałasem a każde gaszenie motorowni jest ok. poduchy mam nowe z aso i nic sie nie poprawiło. na vagu obroty na rozgrzanym skacza i wracaja spowrotem 860-903 i przy tym trzesie i chrobotanie dwumasy. Pompki hmm korekcje nie maja powyzej nawet 0.50. pozostaje u mnie dwumas. Ja mam troche inne to zapalanie na cieplym przekrecam kluczyk nawet nie na jedna sekunde pol sekundy i pali ale przy tym czuje na tyłku takie bujniecie.
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Miałem największe drgania jak się rozgrzał ,a najbardziej jak w korkach stałem i z 30 razy ruszałem . Wtedy tak rzucało budą że myslałem ze zaraz się rozleci ... ale przechodziło to jak w trasy jezdziłem . dwumas jak siada to słychać w prawym kole takie rytmiczne bicie i drgania mocne co jakiś czas ... Tzn takie bujanie autem najbardziej odczuwalne na tyłku ? ja wlaśnie takie mam i do tego chrobotanie na jałowym jak wcisne sprzeglo znikaja ale nadal buja. tak takie objawy co masz to dwumas jest juz niestety do wymiany :/ ale z tym odpalaniem to niestety jeszcze nie doszedłem ... ale wiesz co ? już mam to gdzieś puki się coś bardziej nie rozleci ... wymienisz pół silnika i będzie dalej to samo.Stawiam jeszcze na pompki bo niestety komputer wszystkiego nie powie a jak dasz do regeneracji to tez nie wiadomo czego można się spodziewać .Moim zdaniem jak nic poważnego się nie dzieje i auto jezdzi to nie trzeba wszystkiego brać do głowy bo może od tego rozboleć
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Miałem największe drgania jak się rozgrzał ,a najbardziej jak w korkach stałem i z 30 razy ruszałem . Wtedy tak rzucało budą że myslałem ze zaraz się rozleci ... ale przechodziło to jak w trasy jezdziłem . dwumas jak siada to słychać w prawym kole takie rytmiczne bicie i drgania mocne co jakiś czas ... Tzn takie bujanie autem najbardziej odczuwalne na tyłku ? ja wlaśnie takie mam i do tego chrobotanie na jałowym jak wcisne sprzeglo znikaja ale nadal buja. tak takie objawy co masz to dwumas jest juz niestety do wymiany :/ ale z tym odpalaniem to niestety jeszcze nie doszedłem ... ale wiesz co ? już mam to gdzieś puki się coś bardziej nie rozleci ... wymienisz pół silnika i będzie dalej to samo.Stawiam jeszcze na pompki bo niestety komputer wszystkiego nie powie a jak dasz do regeneracji to tez nie wiadomo czego można się spodziewać .Moim zdaniem jak nic poważnego się nie dzieje i auto jezdzi to nie trzeba wszystkiego brać do głowy bo może od tego rozboleć Dokładnie ale weź pod uwage jeszcze górną część motorowni wałek i szklanki.
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mi się wydaję, że drgania i bujanie to poduchy silnika, pompki lub dwumas. U mnie problem tylko tyczy samego odpalania 1-2 sekundy szarpie/rzuca z nieprzyjemnym hałasem a każde gaszenie motorowni jest ok. poduchy mam nowe z aso i nic sie nie poprawiło. na vagu obroty na rozgrzanym skacza i wracaja spowrotem 860-903 i przy tym trzesie i chrobotanie dwumasy. Pompki hmm korekcje nie maja powyzej nawet 0.50. pozostaje u mnie dwumas. Ja mam troche inne to zapalanie na cieplym przekrecam kluczyk nawet nie na jedna sekunde pol sekundy i pali ale przy tym czuje na tyłku takie bujniecie. jakbym siebie widział może już powoli się kończą ...jak wymieniałem oringi na pompkach to mechanik mówił ze źle nie jest mimo ze ma juz ponad 300 tys nie mówię nie ale czy masz pewność ze jak wymienisz to będzie lepiej ? jak padnie to wtedy będę robił
egon_81 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 wymieniałem u siebie ostatnio dwumas + sprzęgło bo przebieg nie mały 240, efektem miało być zniesienie tego hałasu przy odpalaniu a pomogło na co innego tzn lekko poszarpywał (ledwo wyczuwalne) przy wciśnięciu gazu na około 60% tylko w zakresie +/-1800 obr/min, taki miałem efekt jeszcze nie zajechanej dwumasy w multitroniku.
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 tak się zastanawiam co będzie się działo z samochodami nowej generacji ?? teraz jak będę kupował samochód to będzie trzeba przeczytać z 100 stron czy się nie sypie hehe wymieniałem u siebie ostatnio dwumas + sprzęgło bo przebieg nie mały 240, efektem miało być zniesienie tego hałasu przy odpalaniu a pomogło na co innego tzn lekko poszarpywał (ledwo wyczuwalne) przy wciśnięciu gazu na około 60% tylko w zakresie +/-1800 obr/min, taki miałem efekt jeszcze nie zajechanej dwumasy w multitroniku. kurde myślałem ze w automacie nie ma dwumasy ? ze jakoś inaczej to jest rozwiązane
egon_81 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) jest normalnie dwumas tylko zupełnie inne sprzęgło, mokre z kilkoma 6/7 tarczkami dlatego ja dbam o swój bo później będzie tylko gorzej, kupno auta powyżej 100kkm będzie samobójstwem Edytowane 11 Czerwca 2015 przez egon_81
DARIO88 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 jest normalnie dwumas tylko zupełnie inne sprzęgło, mokre z kilkoma 6/7 tarczkami dlatego ja dbam o swój bo później będzie tylko gorzej, kupno auta powyżej 100kkm będzie samobójstwem a widzisz nie wiedziałem, myślałem ze plusem skrzyni multi jest to ze tam nie ma dwumasy jeszcze troche to nasze fury zamiast tanieć to będą drożeć hehe ... nie no ale poważnie co nowy samochód to więcej elektroniki i więcej ma się co psuć i większe koszty utrzymania :/
bartekkk Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Jak ja będę za nie długo dwumase robic to chce jeszcze program i pompki i jak to nie pomoże to zostanie tylko chyba góra czyli wałek itd. U siebie mam nowe Aku rozrusznik nowe mapy na dawki startowe nowe poduchy. Więc to co chce zrobić musi już pomoc na wszystko i wtedy dam znać ale jeszcze muszę trochę odłożyć sianka. Więc narazie jeżdżę. Jak nie pomoże to wałek i tyle chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się