Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje 3.0 TDI


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przedstawiam moja A4 B7 3.0 TDI silnik BKN, rok 2005. Wersja S-line, prezentuje sie jak widać.

Zmiany które dokonałem to:

- dystanse tył 17mm, przód 8mm,

- dokładka al'a Cupra.

- DP (wybiłem tylko kata),

- rozrząd (zrobiony),

- FIMIC (zrobiony),

- korekta programu(zrobiona).

DSC_0298.jpg

DSC_0297.jpg

DSC_0299.jpg

DSC_0296.jpg

DSC_0295.jpg

DSC_0294.jpg

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny avant , wydaje mi się ze przednie koła za bardzo wystają . Bezawaryjności życzę , ps fajna kiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny avant , wydaje mi się ze przednie koła za bardzo wystają . Bezawaryjności życzę , ps fajna kiera

jest tam dystans 10mm , ale wydaje mi sie że to takie kiepskie ujęcie bo w rzeczywistości nie jest źle , a na foto był jeszcze dystans z tyłu 13mm został zmieniony na 15mm, kiera z S-line A4 B8 poprzedni własciciel zainstalował.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem na kontroli w trakcie kupowania - były ok , ale nie spamietałem jak to samemu zrobić , może wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałeś chyba porobionego passka w 1.9 tdi...? Mówisz że różnicy dużej nie czuć? :P

Długo sprzedawałeś passka? Bo wiadomo jak sporo osób reaguje na pomodzone auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo Paska sprzedawałem i raczej ludzi mody odstraszały, co do osiągów to GTB na podcisnieniu chyba wcześniej wstawała, może po wywaleniu kata w 3.0 coś się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem na kontroli w trakcie kupowania - były ok , ale nie spamietałem jak to samemu zrobić , może wiesz?

Nie sprawdzisz. Taki urok tego silnika. Zamiast sie modlić i modzić auto, zacznij lepiej od wtryskow i rozrządu. Ogólnie loteria, może nic sie nie dziać przez pare lat a może Ci sie jutro wtrysk polać i bach 12000zl poszło sie jebać... (remont silnika)

ile masz przebiegu?

Edytowane przez Lorence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem, ale coś tam ludzie sprawdzają , a przynajmniej tak piszą . Co do modów to bardzo możliwe że zrobię tak jak piszesz czyli rozrząd i wtryski, no i DP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nowości: przód poszedł 1-1,5cm w dół po zastosowaniu talerzyków z B5 nareszcie przód nie stoi wyżej, wpadło nowe koło dwumasowe I sprzęgło po nietrafionej diagnozie pewnego mechanika z moich okolic, wpadł Fimic, katy out i korekta programu.Na dniach ledy by Tomnik + ledy w pozycje i DRL.

DSC_0044_1.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0042_1.jpg

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze widzę, przyspawaliście FMIC do belki ? :huh:
Co będzie jak będziesz chciał go wymienić i co on tak pofalowany na górze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest zespawany do belki, mam nadzieję ze wymieniac nie będe musiał,a jeżeli tak to przecinarka i go odetnę.Pofalowany bo wygieło ta górna ścianke od wysokiej temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne autko no i silnik , lej dobre paliwo i dobrą oliwe to i silnik posłuży , wiadomo wszystkich 3.0 nie ma co wrzucać do jednego wora ;) fakt z tym IC to pojechałeś troche żeby go przyspawać do belki :decayed: osobiście bym wolał mniejszy wsadzić ładnie a do 300 kucy by sobie dawał rady spokojnie ;) powodzenia i bezawaryjności :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne autko no i silnik , lej dobre paliwo i dobrą oliwe to i silnik posłuży , wiadomo wszystkich 3.0 nie ma co wrzucać do jednego wora ;) fakt z tym IC to pojechałeś troche żeby go przyspawać do belki :decayed: osobiście bym wolał mniejszy wsadzić ładnie a do 300 kucy by sobie dawał rady spokojnie ;) powodzenia i bezawaryjności :hi:

ja wiem czy pojechałem za granicą powszechnie stosowana metoda wieszania coolerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo za granicą robią partacze :decayed:
Wystarczyło przyspawać dwa mocowania, dzięki którym miałbyś możliwość regulowania tak by wpasować idealnie. Teraz nie możesz z nim nic zrobić, masz szczęście, że go nie rozszczelniło przy tym wygięciu od spawania.
Intercoolery z FMIC.PL mają już przyspawane miejsca na śruby:

1aa6f4f3ba94.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z twoją opinią z tymi partaczami. Zudowałem w swoim życiu 4 instalacje Fimic i uwierz mi wiem co robię, nie muszę go regulować , przestawiać itp no chyba że w coś się uderzy to będę musiał po prostu wymienić, nie mogło go rozszczelnić bo ja mam zupełnie inny rdzeń i ta górna belka pełni role wyłącznie osłaniającą górę, mój IC również miał uchwyty na śruby które zostały ścięte.........Belkę trzymają dwie śruby i bardzo szybko się ją ściąga. FIMIC był robiony w TUNE-UP.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...