Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 TDI AJM


miferA4B5

Rekomendowane odpowiedzi


czasem auto potrafi złapać tryb awaryjny

Auto leci cały czas na overbooście więc nie ma się co dziwić. Nie grzebał nikt nic przy sztandze zaworu WG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś coś przy aucie przed tym jak zauważyłeś problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana plecionki... po wymianie cofka znikla wlasnie, ale raz przed ta wymianal tez ten notlauf sie pojawil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie grzebal, ale co do WG to mam przelot, zawsze bylo slychac ten zawor jak upuszczal powietrze glosno, a teraz cicho slychac to..

po wymianie cofka znikla wlasnie

Możesz po polsku pisać??

W aucie siedzi seryjny soft??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powietrze ktore ten zawor upuszcza przestalo byc slychac po wymianie plecionki, tak seryjny soft

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


powietrze ktore ten zawor upuszcza

Ale on nic nie upuszcza. ;)

Wydłuż sztangę przy turbo około 1,5 obrotu i wtedy zrób log dymamiczny i BS grupy 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam wkrecić sztangę o 1,5 obrotu tak? Czy wykrecic ?

Edytowane przez miferA4B5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki ujdą w tłumie ;) Trochę BIP za wysoki na 3 garze.

Przepływka pod koniec trochę zaniża, ale dawki nie tnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoja droga, jak wydluze sztange to przytne doladowanie, ale na wszystkich obrotach, nie tylko na tych na ktorych przeladowuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale po to jest N75, aby sterować zmienną geometrią. U Ciebie i tak on za wysoko idzie. Po wydłużeniu sztangi może się okazać, że doładowanie wróci do normy, a N75 zbliży się do wypełnienia bliskiemu ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra w sobote lub niedziele jade do kolegi, ogarniemy ten kat synchronizacji, sztange wydluzymy i zrobie logi (ktore grupy robic?oprocz tej 011 o ktorej juz pisales) A z tymi pompkami i przeplywka cos dzialac czy narazie niech bedzie?

Edytowane przez miferA4B5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie pisałem o synchronizacji ;) Ale osobiście dałbym ją na około -1 i wtedy zalogował wtryski. Jak BIP będzie wysoki to można poprawić wtyczki na pompkach.

Przepływki nie ma co ruszać, a co do logów to w tej chwili najważniejszy to doładowanie.

Edytowane przez Galetto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa to na innym forum pisali.. zrobie tak jak mowisz :) odezwe sie z logami

No i Turbo klinkło... szukam AWX'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać było w logach że turbo się kończy, grzało powietrze za bardzo i skoki do 2500obr świadczą że wirnik jest nadwątlony, zrobił się lżejszy i bardzej agresywnie się rozpędza, a wydech przelot jeszcze bardziej przyspieszył zgon, teraz nic za turbo nie hamuje spalin wiec winik jeszcze bardziej jest agresywnie napędzany, większe napręzenia na wałku turbo to szybszy koniec turbo, po zmianie turbo wymiana oleju mile widziana, jest więcej usterek ale o tym później

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...