smarek111 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam Posiadam a4 b5 avant 1.9 tdi afn ostatnio wracając z pracy wieczorem nastawiem ciepło jakies 24st i niestety leciało zimno przestawiałem na wieksza temperature i nie było reakcji .Nastepnego dnia było już okey.Sprawdziłem termostat i był okey otwierał sie w odpowiedniej temperaturze ale zaciekawiło mnie ze wąż gumowy za termostatem jest zimny lub letni chociaż sinik ma temprature 90st. W okolicach zbiorniczka wyrównaczego i pod nim jest biały osad jakby płyn kipiał ale w zbiorniczku płyn jest zimny lub letni Wymieniłem korek w zbiorniczku i nic nie pomogło. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział mi ze jest uszkodzona pompa wodna która nie daje cisnienia ale gdyby nie dawała to czy byłby biały osad wokół zbiorniczka ???Czy moze jest uszkodzona głowica ??? Pomóżcie jesli ktos miał taki problem i jaka jest przyczyna tego zjawiaska Ps.jezdza juz pare dni z ta usterka i coodziennie spradzam wąż za termostatem i jest zimny choc jak były upalne dzni to był gorący ale w zbiorniczku wyrównawczym był chłodny i odkrecając korek nie ma chrakterystycznego syczenia czyli brak cisnienia
StrusQ Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 A płynu nie ubywa?Może byc uszczelka pod glowica ale to znowu byly by weze twarde bo cisnienie bylo by wieksze w układzie.
smarek111 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 A płynu nie ubywa?Może byc uszczelka pod glowica ale to znowu byly by weze twarde bo cisnienie bylo by wieksze w układzie. płynu ubywa ale to z powodu ze przez korek wywala chociaż nie powinno bo przeciez nie ma cisnienia a tym bardziej ze jest chłodny płyn wiec korek jest otwierany przez temperature której nie ma Sam nie wiem :kwasny: Moze rzeczywiscie pompa wody padła Wytłumaczenie mojego kumpla (mechanika)to takie ze mam obieg grawitacyjny tzn.ze ciepło idzie do góry wiec nie przechodzi przez termostat wiec dlatego wąż za za nim jest zimny lub chłodny Ale gdy były temperatury wiekszena dworze i dłużej jeżdzilem to wszystko było jak należy czyli weże gorące wszystkie ale jak odkrecałem korek nie było tradycyjnego syczenia i kipienia płynu pomóżcie !!!!!!!!!!! może tak działa po prostu tdi
Tommy Gun Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże. 1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ?? 2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ? 3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ? 4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez Tommy Gun
smarek111 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże. 1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ?? 2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ? 3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ? 4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy. dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature Edytowane 11 Czerwca 2015 przez smarek111
Tommy Gun Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże. 1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ?? 2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ? 3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ? 4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy. dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature Uzupełnij sobie profil bo nie wiadomo który masz rocznik auta a w tym przypadku ma to znaczenie.
smarek111 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże. 1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ?? 2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ? 3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ? 4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy. dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature Uzupełnij sobie profil bo nie wiadomo który masz rocznik auta a w tym przypadku ma to znaczenie uzupełniłem dane prosze o pomoc czy ktos mi pomoze ?????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się