Skocz do zawartości
IGNOROWANY

temperatura w afn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam a4 b5 avant 1.9 tdi afn ostatnio wracając z pracy wieczorem nastawiem ciepło jakies 24st i niestety leciało zimno przestawiałem na wieksza temperature i nie było reakcji .Nastepnego dnia było już okey.Sprawdziłem termostat i był okey otwierał sie w odpowiedniej temperaturze ale zaciekawiło mnie ze wąż gumowy za termostatem jest zimny lub letni chociaż sinik ma temprature 90st.

W okolicach zbiorniczka wyrównaczego i pod nim jest biały osad jakby płyn kipiał ale w zbiorniczku płyn jest zimny lub letni

Wymieniłem korek w zbiorniczku i nic nie pomogło.

Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział mi ze jest uszkodzona pompa wodna która nie daje cisnienia ale gdyby nie dawała to czy byłby biały osad wokół zbiorniczka ???Czy moze jest uszkodzona głowica ???

Pomóżcie jesli ktos miał taki problem i jaka jest przyczyna tego zjawiaska

Ps.jezdza juz pare dni z ta usterka i coodziennie spradzam wąż za termostatem i jest zimny choc jak były upalne dzni to był gorący ale w zbiorniczku wyrównawczym był chłodny i odkrecając korek nie ma chrakterystycznego syczenia czyli brak cisnienia

Opublikowano

A płynu nie ubywa?Może byc uszczelka pod glowica ale to znowu byly by weze twarde bo cisnienie bylo by wieksze w układzie.

Opublikowano

A płynu nie ubywa?Może byc uszczelka pod glowica ale to znowu byly by weze twarde bo cisnienie bylo by wieksze w układzie.

płynu ubywa ale to z powodu ze przez korek wywala chociaż nie powinno bo przeciez nie ma cisnienia a tym bardziej ze jest chłodny płyn wiec korek jest otwierany przez temperature której nie ma

Sam nie wiem :kwasny: :kwasny: :kwasny:

Moze rzeczywiscie pompa wody padła

Wytłumaczenie mojego kumpla (mechanika)to takie ze mam obieg grawitacyjny tzn.ze ciepło idzie do góry wiec nie przechodzi przez termostat wiec dlatego wąż za za nim jest zimny lub chłodny

Ale gdy były temperatury wiekszena dworze i dłużej jeżdzilem to wszystko było jak należy czyli weże gorące wszystkie ale jak odkrecałem korek nie było tradycyjnego syczenia i kipienia płynu

pomóżcie !!!!!!!!!!! może tak działa po prostu tdi

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże.

1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ??

2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ?

3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ?

4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy.

Edytowane przez Tommy Gun
Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże.

1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ??

2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ?

3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ?

4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy.

dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów

które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature

Edytowane przez smarek111
Opublikowano

Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże.

1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ??

2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ?

3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ?

4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy.

dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów

które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature

Uzupełnij sobie profil bo nie wiadomo który masz rocznik auta a w tym przypadku ma to znaczenie.

Opublikowano

Ciśnienie w układzie musi być zawsze, byle nie za duże.

1. Czy jak pojeździsz w upalny dzień to chłodnica jest ciepła/gorąca ??

2. Jak wygląda sprawa z ogrzewaniem na Hi po osiągnięciu temperatury roboczej ?

3. Sprawdzałeś na climatroniku ile pokazuje temperatury ?

4. Na wężu wychodzącym z nagrzewnicy jest mała dziurka. Co by sprawdzić prawidłowy przepływ cieczy musiałbyś go lekko zsunąć tak żeby płyn zaczął uciekać. Druga osoba powinna wtedy podgazować auto. Jak zacznie tryskać do góry to zobaczysz wtedy czy przepływ w układzie jest prawidłowy.

dam odpowiedz jutro co do tych trzech punktów

które numery kodu na climatronicu ma sprawdzic zeby sprawdzic temperature

Uzupełnij sobie profil bo nie wiadomo który masz rocznik auta a w tym przypadku ma to znaczenie

uzupełniłem dane prosze o pomoc

czy ktos mi pomoze :)?????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...