Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie działa wiatrak klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema. Panowie jest problem z moim a4 b6 sedan 1.9 2002.
Mianowicie do sedna . Zauważyłem na kompie błąd sterownika wentylatora klimatyzacji więc zabrałem sie do niego wymontowałem z mocowań przeczyściłem zasniedziałe styki wejścia do sterownika sprawdziłem przejscia zasilania przekaźnik bezpiecznik działanie wentylatora na krótko po czym złozyłem do kupy odpaliłem klime wentylator zadziałał i było miodek . Więc pojechałem do znajomego skasować błąd i po tym zabiegu dalej przestał działać .. zero błędów na Vagu ... zmieniłem klimatronic od innej b6 i dalej nic nie mam pomysłu co to może być .. dodatkowo coś słabo chłodzi czynnika za mało czy jak ? w tamtym roku miałem dobite do maxa .. rurki zimne czyli sprężarka działa .. Jakieś pomysły ?

Edytowane przez Kazek 1.9
Opublikowano

robiłeś nastawy klimy? jeśli słabo chłodzi to osuszacz i dławik do zmiany

Opublikowano

Robiłem nastawy .. osuszacz mówisz i dlawik a co z wentylatorem

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

hmm. tzn jeśli ci sie wiatrak nie włącza to i klima chodzić nie będzie , zawsze jesli działa klima to i wiatrak ... może czujnik temp coś szwankuje

Opublikowano

Że tak zapytam co to ten dławik bo u mnie też słabo chłodzi.

Opublikowano

Na weekendzie jeszcze pokminie coś z tym wiatrakiem zobaczę co z nim sie tam jeszcze dzieje ale osuszacz raczej dobry jest z tego co przyuważyłem odprowadza wilgoć itp hmm może coś z czynnikiem jednak niewiem już sam ... trzeba przepatrzeć wszystko na nowo coś czuje może jakiś zaworek

Opublikowano

Że tak zapytam co to ten dławik bo u mnie też słabo chłodzi.

takie coś 94-0013.jpg

Opublikowano

Od czego on niby jest .. lokalizacja tomek i opis plis heh tylko jak osuszacz jest git to może zawór główny czy coś ... bo w tamtym roku zmieniłem sprzegielko w klimie i nic poza tym chyba że znowu wywalił się kurde fele nie mam pojęcia

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jest na podszybiu na cienkim przewodzie skręconą taką nakretką łączącą przewód..... a służy do rozdzielania strony wysokiego i niskiego ciśnienia ...... Płynąca ciecz ze skraplacza pod duzym ciśnieniem i wysoką temperaturą napotyka dławik który nagle zmniejsza ciśnienie a co za tym idzie i temperaturę cieczy robiąć taką mgiełke .... potem zasuwa juz niskie ciśnienie do parownika gdzie mgła odparowuje i zamienia sie z powrotem w gaz i wraca do sprężarki.... to tak w skrócie

Opublikowano

Git dzisiaj będę działał z tematem jak się nie nabombie heheh dzięki Metik za wyjaśnienie

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

A więc po grubszej diagnozie błąd znowu wrócił tym razem wentylator nie dostaje sygnału , brak zasilania od modułu sterowania także czeka mnie wymiana na to wychodzi wiatrak prawny tylko moduł w kulki poleciał i taka to sytuacja a grzeje niemiłosiernie .. czujniki sprawdzone wszystko gites .. nic trzeba zamówić jakiś inny sprawny tylko pany powiedzcie mi czy np . z 2,5 TDI podejdzie moduł do 1.9 tdi ? czy odrazu brać do 1.9 nie kombinować ? ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...