Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknący zbiorniczek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zakupiłem świeżo co A4 kombi 2.4 1998r lekko uszkodzoną i zauważyłem że ze zbiorniczka z płynem chłodzącym przy dolewaniu płynu wycieka on dołem z plastikowego ujścia, do którego nie mam nigdzie wkoło wężyka by go założyć.. wydaje mi się że był on zaślepiony na stałe czy to możliwe? Oprócz tego zauważyłem że wtyczka od zbiorniczka jest wypięta a w środek niej jest wsadzony kawałek drucika tak wyglądający "U"

Panowie nie wiem co robić doradźcie coś.. Czemu tak ktoś zrobił z tą wtyczką? I czy macie też zaślepione to wyjście na płyn u siebie? Może zbiorniczek mam z innej wersji? Proszę o jakieś sugestie :>

Opublikowano

Wtyczka pewnie bo pływak nie działa i krzyczał że nie ma płynu. Co do krocca to nie mam jak sprawdzić może ktoś mnie ubiegnie, jak nie to wieczorem zobaczę i powiem.

Opublikowano (edytowane)

Czyli Kupno nowego zbiorniczka wyeliminowałoby problem z pływakiem i wtyczką, także zostaje najważniejsze bo w zbiorniczku płyn jest na minimum, a jak pisałem przy dolewaniu ucieka sobie od spodu ujściem, które według mnie było zatkane co mnie niepokoi, bo wygląda na to że zbiorniczek jest od innego modelu..

Edytowane przez pavlik
Opublikowano

Pewnie cieknie kanałem przelewowym ze zborniczka ;), jak wlewasz płyn i nie trafisz w środek, a po brzegach to automatycznie wycieka od spodu :naughty: norma... chyba, że masz inne uszkodzenia.... :(

Opublikowano (edytowane)

Kup zbiorniczek od kogoś z forum myślę że to żadne pieniądze :)

Gdyby przelewowym to da się więcej niż minimum.

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Dodałem zdjęcie poglądowe w załączniku, bo nie mam jak w aucie zrobić. Macie na tym króćcu co zaznaczyłem na zdjęciu jakiś wąż czy on jest tym przelewowym o którym piszecie? Tylko co się mogło stać w tak prostej konstrukcji, że wszystko co leje tym otworem właśnie sika :huh:

Opublikowano

Nie widze zdjęcia :(

Jutro jade na 6:00 do pracy zrobie fotke swojego i wrzuce to porównasz.

Mam 2.8 więc chyba powinno być tak samo.

U mnie wygląda to tak :

https://www.dropbox.com/s/v2rcj19nwgpd060/20150614_051545.jpg?dl=0

Tylko te dwa przewody są podłączone.

Dodatkowo od dołu kostka od poziomu i zaślepiony króciec.

https://www.dropbox.com/s/1lzx11e0u0ujoi8/20150614_051530.jpg?dl=0

Opublikowano

Rzeczywiście zdjęcie się nie dodało, ale u mnie to tak samo wygląda jak u Ciebie ;)

Także przy puknięciu musiała wypaść mi gdzieś ta zawleczka, ale dzięki temu przynajmniej wiem że wtyczka jest nie wpięta od kontroli poziomu płynu chłodniczego, także w poniedziałek się wybieram na szrot po nowy zbiornik, a przy okazji i od spryskiwaczy, bo się również kwalifikuje do wymiany..

Dzięki Joziek :hi:

Opublikowano

Nie ma za co :)

Opublikowano

używaj lejka , dokup ze 2 korki jeszcze na zapas, bo czesto sie psują ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...