wade 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Witam, prosze o pomoc w diagnozie problemu, którym jest równomierne stukanie słyszalne na prostych kołach w przedziale 40-100 km/h, a najbardziej dudni (wali, stuka) na łukach (jest to mniej więcej takie uczucie jak wydaje krzywa tarcza przy hamowaniu). Częstotliwość tych odgłosów jest zależna od prędkości. Jak zrzucę na luz to wyraźnie cichnie ale jest jeszcze trochę wyczuwalne. Zdarza się rzadko że przestaje dudnić, ale wystarczy przejazd przez rondo i po wyjeździe na prostą znowu zaczyna walić jak diabli. Spotkał się ktoś z takimi objawami? Może to być przegub wewnętrzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkat 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Jakiś czas temu miałem podobną przypadłość, stukało przy 40-60km/h najbardziej słyszalne i denerwujące, przy zakrętach znikało, wymieniłem przegub i nic, zainwestowałem w tarcze i bez zmian, zaczęło mnie to wku*** ale między czasie nastała zima, zmieniłem opony i ku mojemu zaskoczeniu problem zniknął!! Jak wróciłem do opon letnich problem tez wrócił. Po oponach nic nie widać ale w moim przypadku to ich wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wade 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dzieki za sugestie, niestety u mnie na pewno nie jest to wina kół, na zimówkach było identycznie jak teraz na nowym komplecie letnich. Jakiekolwiek sugestie bardzo mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Wygląda to na przegub wewnętrzny, proponuję wejść pod auto, złapać za półoś przy przegubie i szarpać góra-dół, jeśli będą luzy to przegub do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dean 0 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Też obstawiam, że to przegub wewnętrzny. U mnie w golfie jak juz zaczynał siadać to waliło przy obciążeniu np wjeżdżanie pod górkę na niższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Dawno temu w golfie II identyczny objaw. Przegub wewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wade 0 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedz. Tak też podejrzewałem przegub wewnetrzny i nawet ostatnio wyjałem półoske zeby sprawdzic dziada. Wszyscy ktorym pokazalem ten przegub mowili "minimalny luz, w normie", ale po Waszych wypowiedziach widze że to jednak bedzie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się