Skocz do zawartości

mkat

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mkat

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Grójec-Warszawa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia mkat

0

Reputacja

  1. Witam, bardzo potrzebuję porady jak zdemontować chromowane listwy ozdobne z A4 B5, listwy drzwiowe wiem że trzeba zdjąć ramkę i usunąć nity, nie mam za to pojęcia jak zdjąć listwy dachowe i przy trójkątnej szybie. Zdjąłem uszczelki drzwiowe i nic więcej tam nie ma a po nitach ani śladu. Jest tylko jeszcze taka cienka guma która wydaje się być zespolona z chromem i przyklejona do karoserii. I jeszcze proszę o podpowiedź jak wyjąć tylną szybę tą trójkątną z sedana? Zdjąłem cały materiał od środka, wyciąłem jeną stronę nożem do tapet a do reszty nie ma dojścia. Szukałem info po tematach i nic nie mogę znaleźć.
  2. Ja polecam Preston a najlepiej koncentrat, w sam zbiorniczek wyrównawczy wejdzie ok 1-1,2 litra
  3. Wygląda na przegub, kiedyś kupiłem przegub kiepskiej jakości i po 3 miesiącach miałem podobny efekt. Pomogła wymiana na nowy dobrej jakości, polecam również zainwestować w oryginalne gumki ochronne bo naprawdę są nieporównywalnej jakości i to od nich w dużej mierze zależy żywotność przegubów.
  4. To przypadkiem nie jest wina wysprzęglika albo docisku?
  5. Jakiś czas temu miałem podobną przypadłość, stukało przy 40-60km/h najbardziej słyszalne i denerwujące, przy zakrętach znikało, wymieniłem przegub i nic, zainwestowałem w tarcze i bez zmian, zaczęło mnie to wku*** ale między czasie nastała zima, zmieniłem opony i ku mojemu zaskoczeniu problem zniknął!! Jak wróciłem do opon letnich problem tez wrócił. Po oponach nic nie widać ale w moim przypadku to ich wina.
  6. Ja ze swojej strony polecam automat tiptronic, mam taki u siebie i przy przebiegu 250 tys. nie ma najmniejszych problemów, kolega ma taką samą skrzynię i przebieg 500 tys. też bez problemów, jedyne co to obowiązkowa wymiana oleju co 60 tys. A co do kosztów naprawy to kiedyś słyszałem że ogólnie to bardzo podobne z tą różnicą że automat mniej awaryjny.
  7. Wydaje mi się że albo poduszka od skrzyni, albo łapa od skrzyni i ewentualnie któraś ze śrub pomiędzy skrzynią a silnikiem.
  8. mkat

    olej w przewodach turbo

    Znikome ilości jak się będą tam znajdowały to uważam że nawet dobrze bo to trochę będzie działało jak smarowanie. Kiedyś czytałem że połykanie do 1 litra / 1000 km to norma ale wg mnie duża przesada. Zobacz w turbinie czy jest olej i ile.
  9. a gruszkę przy turbinie masz dobrze wyregulowaną?
  10. mkat

    Wyciek z maglownicy

    Możesz jeszcze sam wymontować i wysłać do Łodzi, wszystko kwestia dogadania i oczywiście czasu.
  11. U podobna przypadłość spowodowana była "zawieszeniem" pływaka. Po rozruszaniu objawy ustały.
  12. Wymień wszystkie przewody podciśnieniowe które sterują gruszką i zaworkami na nowe (najlepiej sylikonowe).
  13. mkat

    Dziwna sprawa w 2,5tdi '98

    Daj znać jak poszła naprawa i czy jesteś zadowolony z usługi.
  14. Prędzej przytrzesz katalizatorem i skrzynią biegów niż miską olejową. Ale coś kosztem czegoś :-) Dla mnie bajka :-D
  15. mkat

    Niewielkie stuki pomocy

    Wg mnie końcówki drążków. Kiedyś w upalne lato miałem coś podobnego ale później jak się ochłodziło samo przeszło i już jest spokój.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...