Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obniż swoje auto mówili...


PawełDamian

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich, może nie jest to pytanie w tym temacie, ale od kiedy założyłem gwint przeżywam każdy dołek i muszę was zapytać czy muszę się martwić tak jak mi to powiedzieli podczas wymiany zawieszenia.

ogólnie zszedłem z moją b5 jakieś 5-6cm jednak kiedy zaglądam pod samochód widzę że auto jest zawieszone dosyć nisko, jeżdżę tak od dwóch dni i boję się każdego dźwięku dochodzącego spod kół. nie wiem czy zaczepiam tylko osłoną, czy może wahaczem dlatego do was kieruję prośbę.

powiedzcie proszę drodzy koledzy ilu z was faktycznie miało problem z rozbitą miską? czy naprawdę nawet podczas bardzo powolnego najazdu na jakiegoś garba mogę ją uszkodzić? moi kumple się ze mnie śmieją, ale ich podłogi wyglądają trochę inaczej (np. Clio) i nie ma tam za bardzo czym zaczepić.

Mam nadzieję, że pomożecie. pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż jak wygląda najpierw .. po drugie jak amsz zabudowy to musisz mieć dobrze skęcone żeby nie wisiało nic .. po trzecie obniżałeś ją do jakiej drogi sam asfalt mam rozumiec bo na dziury to ją lepiej podnieś .. co do chaczenia to różnie trzeba już przewidywac czy wiedziesz i nie rozwalisz miski jak wiesz ile w dół max koło może opaść przy dziurze to bajka puki co to musisz sie przyzwyczajać do gwintu będzie twardo ale jak furmanke dobrze posadziłeś i równo to niech ci twoi pseudo koledzy spadają i niech swoje Clio posadzą lepiej szybciej im podłoga wyskoczy niż tobie miska :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że obniżając auto po raz pierwszy trzeba trochę czasu na wyrobienie sobie nowego stylu jazdy. Znam hardkorów, którzy auta sadzali tak nisko że wahaczami łapali odblaski na drodze :D Ale jeździli tym na codzień i nie urywali misek na każdym przejeździe. Wiadomo, że przy pechu to i na serii można zgubić michę.

Ogólnie to skoro kupiłeś gwint to znaczy że chciałeś mieć niższe auto. Za tym idą plusy i minusy. Do minusów musisz się po prostu przyzwyczaić. Pewnie to i owo sobie przyszlifujesz w podłodze ale michę życzę Ci żebyś zachował jak najdłużej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche mnie pocieszyliście!

oczywiście, kupując gwint doskonale wiedziałem na co sie pisze, przyzwyczaić sie próbuje ale strasznie boje sie o tą miskę bo ojciec mnie śmiechem zabije!

mam jeszcze jedno b5, 1.9 w dyszlu i tam te wahacze wcale nie wystają niżej niż podłoga... jest różnica miedzy benzyną a kopciuchem?

wrzucam foty, zaraz się pewnie okaże, że wszystko jest tak jak trzeba a ja niepotrzebnie przeżywam...

http://zapodaj.net/images/d49441bda348c.jpg to moja, na gwincie

http://zapodaj.net/images/ef35eeacbc741.jpg a tak wygląda druga koza

to normalne, że wahacz schodzi tak nisko? nie ukrywam, że to moje pierwsze obniżone auto i nie mam o tym za dużego pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś mnie ona mówi odrazu ... sam syf mówi nawet o tym .. za nisko jak jeździsz po dziurach to góra .. ładnie nisko ale zdecydowanie widzę ze za nisko

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Majster pokaż w całej okazałości i powiedz w jakich warunkach jeździsz z fusów nikt ci nie doradzi ale za nisko jest

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż fotki całości.Zmierz i podaj wysokość od ziemi do nadkoli.Ja mam w granicach 62-63cm i czasem progiem walne albo dupskiem przyszlifuje asfalt jak są koleiny.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie latam po żadnych dołach, chyba że licząc te na drogach. syf jest sprzed gwintu, mam go niecałe dwa dni.

http://zapodaj.net/images/32581c2e4fa9b.jpg

przepraszam za jakość, ale robione na szybko żeby wam pokazać mniej więcej jak stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko się prezentuje i wygląda ;-) Zmierz tą wysokość w wolnym czasie bo jestem ciekaw.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje!

muszę troszeczkę tył podkręcić, bo jest niżej od przodu. człowiek uczy się na błędach!

jutro skoczę do garażu i napiszę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze siedzi, pojeździsz tydzień dwa i do zwykłej zawiechy nie wrócisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary ładnie siedzi dupe możesz trochę podnieść ale tylko troszkę ... inni mogą się śmiać czy coś ale to z własnej niewiedzy i raczej z zazdrości ze nie maja AUDI bardzo dobrze zaczynasz czekam na kolejne postępy ...

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to ze nie wrócę, to wiem juz po dwoch dniach! mierzyłem odległość nadkola od ziemi, przód 60cm, tył 61cm.

ma ktoś gwint FK? ile mm na gwincie musze przekręcić by podnieść go tak by pasował do przodu?

wiem ze najlepsza jest metoda prób i błędów ale moze ktoś mniej wiecej przeliczył mm na gwincie na wysokość prześwitu.

bede wdzięczny za podpowiedz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie siedzi. Mam gwint FK, ale ja pojechałem po całości, na razie mnie opony blokują i zejdę niżej, ale już mam odległość nadkoli od ziemi jakieś 57cm. Co do tego aby było równo u mnie z przodu mam jeszcze 4,5 cm w dół a z tyłu tylko 1 cm i mam prawie równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to ze nie wrócę, to wiem juz po dwoch dniach! mierzyłem odległość nadkola od ziemi, przód 60cm, tył 61cm.

ma ktoś gwint FK? ile mm na gwincie musze przekręcić by podnieść go tak by pasował do przodu?

wiem ze najlepsza jest metoda prób i błędów ale moze ktoś mniej wiecej przeliczył mm na gwincie na wysokość prześwitu.

bede wdzięczny za podpowiedz!

ja jak krece gwintem suwmiarka w dlon i mierze ile krecic. Od nakretki do konca gwintu i masz czarno na bialym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przód i tył po 61cm i jak dla mnie wystarczy ,ponieważ chce wmiare normalnie jezdzic ,przez progi przejezdzam na małe krawężniki wjade wiec jest ok :)

Jedynie czym zawsze przetarłem to katalizatorem bo jest dosyć wielki ale od czasu wycięcia go cichutko i bez szurania no chyba ,że w koleiny się wjedzie :P

Edytowane przez damianw412
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przód i tył po 61cm i jak dla mnie wystarczy ,ponieważ chce wmiare normalnie jezdzic ,przez progi przejezdzam na małe krawężniki wjade wiec jest ok :)

Jedynie czym zawsze przetarłem to katalizatorem bo jest dosyć wielki ale od czasu wycięcia go cichutko i bez szurania no chyba ,że w koleiny się wjedzie :P

Kolego mógłbyś wrzucić zdjęcia swojej Audi z boku? Interesuje mnie jak wygląda obniżenie na 61 cm,bo mówisz że przejeżdzasz bez problemu, więc nie wiem czy może silnik za nisko siedzi u mnie czy coś..

Ja osobiście mam z przodu 62cm, a tył 64. I właśnie często mam problemy z jakimiś progami, czy łatanymi i krzywymi drogami których u mnie w mieście jest w opór... :angry:

U mnie wygląda to tak:

<a href=http://zapodaj.net/fb8b1960188ea.jpg.html>CAM01523.jpg</a>

<a href=http://zapodaj.net/531c0540f0ed8.jpg.html>11291856_844670318921202_1854150147_n.jpg</a>

Edytowane przez damlew93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


gwint FK

Teraz sam sobie na pytranie odpowiedziałeś czemu wszystko czujesz, decha.i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej przytrzesz katalizatorem i skrzynią biegów niż miską olejową. Ale coś kosztem czegoś :-) Dla mnie bajka :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...