rogerwro 0 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Witam, w moim b6 zapaliła się kontrolka ładowania więc oddałem auto do warsztatu. Gość wymienił szczotki i regulator. 3 dni był spokój,niestety dzisiaj się zapaliła ponownie. Co dalej robić. Czy mogło paść coś więcej? Dodam, że kontrolka paliła się światłem ciągłym i teraz tak samo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Sprawdź czy szczotki nie zostały zjedzone. Jeśli są wytarte do minimum to wina komutatora na wirniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogerwro 0 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 szczotki wymienione ale moim zdaniem jezeli szczotki sa wytarte to kontrolka powinna mrugac itp a tu bam zapalila i nie gasnie moze jakis kabel czy cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Co dalej robić. Wróć do warsztatu i zareklamuj usługę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogerwro 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 zareklamuje napewno gosc wzial 310 euro ;/ Zareklamowalem. Gość sprawdził okazało się ze rotor alternatora padnięty. Jak to się ma do poprzedniej naprawy i co dalej robić z mechanikiem bo nie widzi mi się płacić znów 300 e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się