cingular Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Witam, od 2 miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 Avant 3.0 Quattro Tiptronic 2001r. Niestety co jakiś czas zapala się żółta kontrolka silnika błędy 17522,16805. Po przeczytaniu wileu postów na forum doszedłem że uszkodzony jest prekat od strony pasażera. Zamierzam wyciąć obydwa prekaty bo wiem jak źle się to może skończyć tym bardziej że auto ma 250 kkm przelotu. Jeszcze nie wiem czy zastąpie je rurkami czy jakimiś zamiennikami. Przy okazji robienia porządków wyłączę u tunera także sondy diagnostyczne w kompie żeby nie sypało błędami . Wolałbym jedenak przed wycinką sprawdzić dokładnie sprawność katalizatorów bo może się okazać że np. wszystkie 4 polecą za jedną robotą jeśli będą w kiepskiej kondycji. Szukałem procedury sprawdzania na vag-u ale do ASN nigdzie nie mogę znaleźć. Może mi ktoś podpowiedzieć jak taką procedurę przeprowadzić? Drugie pytanko - czy prekaty są ceramiczne czy metalowe bo czytałem i różnie się pisze i czy można je np. jakoś zregenerować np. chemicznie? pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się