Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logow 1.9 tdi 130 koni AVF


prezes4reral

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ratujcie , bo moje auto to jakas zagadka..

Logi na zimnym silniku sa b.wysokie , przy przejechaniu 300metrow zmniejszaja sie.Dzis wymienilem filtr paliwa na knechata.Co moze byc przyczyna takich wartosci?

Dodam iz po zimnych nocach mam problem odpalaniem, Trzeba go dluuugo krecic.

Audi a4b6 1.9tdi 130koni avf 6biegow 2003rok

http://vaglog.pl/log_221809.html- tabelka ponizej z dzisiaj , powyzej z innego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje niemal ksiązkowe, bipy w tych silnikach są dopuszczalne do 60 u ciebie ok 30, jednym słowem masz zdrowe pompki. Problem z paleniem wynika albo z vacum pompy albo z uszczelnien PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob moge sprawdzic vacum pompe? I czy to nornalne ze na zimnym silniku wartosci sa tak duze? Zerknales moze na poczatek tabelki z 18.06?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są małe wartości, problem zaczyna się kiedy bipy są po ok 80. W vacum można sprawdzić podciśnienie i ciśnienie paliwa jeśli paliwo się cofa ciężko jest to sprawdzić. Sprawdź jeszcze czujnik temp płynu bo powinno się zacząć od tego, jest podwieszony temat diagnostyka i masz opisane krok po kroku jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słąbo szukałes ..... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ opisane jakos "termostat oraz G2/G62"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem Auto - Scan zero bledow

Potem sprawdzilem temp.i wszystko gra

Engine 01 gr.07 fuel temp. 70.2 intake air temp 30.6 coolant temp.90

Instruments 17 gr.003 coolant temp.89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli czujnik odpada. Zrób test, zostaw auto na noc na jakiejś górce tak aby przód był wyzej od tyłu o ok 20 cm. Zdaj relacje jak auto sie zachowa a powiem ci co mozna wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok z soboty na Niedziele zrobie tak.a powiedz mi jeszcze co moze byc przyczyna czkawki..tych takich delikatnych szarpniec na ulamek sekundy podczas pracy silnika na biegu jalowym....ps jak jest szarpniecie to widze w vagu ze obroty silnika ida ciut w gore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienia Pd, wadliwe pompki, poduszki silnika, vacum pompa a w najgorszym i najczęstszym wydaniu wytarty wałek i szklanki. Abys sie nie smucił powiem ci ze ok 70% AVF i AWX trzęsie sie na jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienia jakies 3000km temu wymienialem.... pompki sa ok to byly sprawdzane na stole...poduszki pod silnikiem mam nowe bo wymienialem....moze byc pompa vacum albo walek ..szklanki jakiies 15-20 000 km temu wymienialem....moze lekko powyrabiane gniazda pompowtryskow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie jest wróżka wymieniłes juz masa części więc watpie zeby ktoś z forum powiedział jeszcze coś madrego. Taka jest przypadłość tych silników ze się trzesą, jedni wymienią uszczelnienia PD i jest juz ok inni wpakują 5tys zł i dalej lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...