tommyy Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 (edited) Pacjent A4 1996 AFN - oceńcie logi http://vaglog.pl/log_222001.html http://vaglog.pl/log_222000.html http://vaglog.pl/log_221999.html http://vaglog.pl/log_221998.html http://vaglog.pl/log_221997.html http://vaglog.pl/log_221996.html Proszę o opinie ... Edited July 24, 2015 by tommyy
kamda89 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Kolego zrób porządne logi to może któryś z doświadczonych kolegów ci pomoże, z tego co wrzuciłeś nie ma co oceniać
tommyy Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 OKi, logi poprawione dynamiczne: http://vaglog.pl/log_222137.html http://vaglog.pl/log_222138.html http://vaglog.pl/log_222139.html http://vaglog.pl/log_222140.html http://vaglog.pl/log_222141.html http://vaglog.pl/log_222135.html http://vaglog.pl/log_222136.html statyczne http://vaglog.pl/log_222145.html http://vaglog.pl/log_222146.html http://vaglog.pl/log_222147.html http://vaglog.pl/log_222148.html http://vaglog.pl/log_222142.html http://vaglog.pl/log_222143.html http://vaglog.pl/log_222144.html BS http://vaglog.pl/log_222149.html http://vaglog.pl/log_222150.html Auto niedawno kupione przez mojego brata, było w nim coś grzebane, ale zobaczymy co wyjdzie z logów ?
lukaszooo Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 korekcje moga byc, czujnik doładowania chyba jest udupiony, przepływka wyglada ok, dawka paliwa niska mozna by ja podniesc, kat 70 ustwia sie na ok 50, egr nie działa. Sprawdz czujnik doładowania bo albo jest uwalony albo odłączony.
tommyy Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 korekcje moga byc, czujnik doładowania chyba jest udupiony, przepływka wyglada ok, dawka paliwa niska mozna by ja podniesc, kat 70 ustwia sie na ok 50, egr nie działa. Sprawdz czujnik doładowania bo albo jest uwalony albo odłączony. Wielkie dzięki sprawdzimy
ciahciah Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 w trakcie logów dynamicznych pedał zawsze musi być max do dechystatyczny kąt 70 a powinien być 49-54filtr paliwa jak stary można wymienićjak coś mam map na sprzedaż ale lepiej może zakupić całe ecu już z czipem, jak coś na pw pomogę
tommyy Posted July 24, 2015 Author Posted July 24, 2015 (edited) w trakcie logów dynamicznych pedał zawsze musi być max do dechy statyczny kąt 70 a powinien być 49-54 filtr paliwa jak stary można wymienić jak coś mam map na sprzedaż ale lepiej może zakupić całe ecu już z czipem, jak coś na pw pomogę Panowie mam problem.. po odpaleniu VCDS i zalogowanie sie w BS 003 program pokazuje MAP (wymagany i aktualny) i coś jeszcze po zalogowaniu BS 011 pokazuje ERROR - powinien chyba załączać cyklicznie EGR i turbo? Nie wiem czy robię coś źle ??? Czy możliwe, żeby ECU był z innego? Po odpaleniu VCDS w lewym górnym rogu oprócz jakiegoś numeru pokazuje oznaczenie AHU Edited July 25, 2015 by tommyy
ciahciah Posted July 25, 2015 Posted July 25, 2015 wklej jakiegoś loga to zębacze jaki masz ecu bo może za stary i dlatego nie ma 011bs
tommyy Posted July 25, 2015 Author Posted July 25, 2015 wklej jakiegoś loga to zębacze jaki masz ecu bo może za stary i dlatego nie ma 011bs logi są w trzecim poście
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now