Mateusz1518 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 witam wszystkich mam pytanie jak sprawdzic czy zawor DV jest sprawny czy jak dmucham powietrze w kruciec od strony podcisnienia czy powinien puszczac powietrze czy nie powinien nic puszczac lub jak dmucham w drogi kruciec z boku t czy powinien pusczać powietrze kruccem od podcisnienia??? 1
roni07 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Śrubokrętem wciśnij tłoczek i zatkaj palcem zawór podciśnienia, jeśli opadnie tłoczek to szmelc tu masz filmik : 1
Mateusz1518 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 dziek.i juz wiem ze u mnie jest zepsuty 2
undek Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Też mam pytanie odnośnie DV. Sprawdziłem zawór i nie trzyma podciśnienia. Jak dmucham w króciec wchodzący w rurę za turbiną to powietrze wylatuje przez mały króciec od podciśnienia. Co ciekawe z silnika nie dochodzą żadne dziwne dźwięki po puszczeniu gazu (zamknięcie przepustnicy) czyli to ciśnienie gdzieś się podziewa. Zgodnie z testem z filmu umieszczonego powyżej zawór jest niesprawny. Czemu więc u mnie nie słychać powietrza odbijanego od sprężarki? Szukam rozwiązania drżenia silnika na jałowym i głośnej pracy pod mocnym obciążeniem. Może to powodować właśnie DV? Czasem też mam wrażenie, że silnik jedzie jak bez turbiny, a czasem ciągnie aż miło. Gdzie szukać przyczyn? Gruszka pracuje. Na mój rozum ubytku mocy nie powinno być nawet jeśli zawór puszcza powietrze przewodem podciśnienia ponieważ prowadzi on do dolotu. Czyli tak czy siak ta sama ilość powietrza jest tłoczona do dolotu (mimo, że dwiema drogami). Poprawcie mnie jeśli się mylę. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się