Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, zrobiłem ostatnio logi na gazie w swojej 1.8T AUM w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i proszę o analizę. Logi robione po wykasowaniu błędu:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

Instalacja:

Sterownik Stag 4

Wtryski Hanna (nie pamietam jakie..)

Reduktor Zavoli S (po usunięciu jakiś sprężynek)

Auto jest po lekkim chipie+dp.

grupa 115, 020 http://vaglog.pl/log_222665.html

grupa 118, 031 http://vaglog.pl/log_222666.html

grupa 033, 002 http://vaglog.pl/log_222667.html

korekta długoterminowa na 032 po przejechaniu ok 30km wynosiła -10%.

Niepokoi mnie kanał 033 i wartości lambdy poniżej -10%. Chciałbym zaznaczyć, że na Pb98 te korekty wynoszą od -2% do 0%, a w grupie 032 długoterminowa ok -3%.

Jest za bogato na gazie?

Edytowane przez ksio87
Opublikowano

Niepokoi mnie kanał 033 i wartości lambdy poniżej -10%. Chciałbym zaznaczyć, że na Pb98 te korekty wynoszą od -2% do 0%, a w grupie 032 długoterminowa ok -3%.

Jest za bogato na gazie?

Najlepiej to dodaj logi z PB dla porównania. Jeśli twierdzisz, że na PB tego nie ma to masz po prostu za bogato na LPG. Strojenie do poprawki.

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej to dodaj logi z PB dla porównania.

Czesc, zrobilem logi na Pb98

grupa 031, 002 http://vaglog.pl/log_223272.html

grupa 033, 118 http://vaglog.pl/log_223273.html

grupa 020, 115 http://vaglog.pl/log_223274.html

Korekta dlugoterminowa na 032 wyniosła ~(-1,5%).

Logi robione po wykasowaniu bledow i po przejechaniu tego samego odcinka jak przy logach z LPG.

Bylem dzis na korekcie lpg, dawka zostala troche zmniejszona, bo byla duzo wyzej ponad wykresem Pb. Logow nie mialem kiedy zrobic, ale przy okazji zloguje i bede obserwowal co i jak. Pozdrawiam!

Edytowane przez ksio87
Opublikowano

Na PB jest OK. Problemem była rozregulowana instalacja LPG. :D

Opublikowano

Czy jazda na za bogatej mieszance lpg pociaga za soba jakies negatywne konsekwencje? Chodzi mi szczegolnie o dobro silnika.

Opublikowano

gorsza jest uboga mieszanka, na bogatej dostaje katalizator (jeżeli jest)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...