ksio87 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Witam, zrobiłem ostatnio logi na gazie w swojej 1.8T AUM w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i proszę o analizę. Logi robione po wykasowaniu błędu: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - - Intermittent Instalacja: Sterownik Stag 4 Wtryski Hanna (nie pamietam jakie..) Reduktor Zavoli S (po usunięciu jakiś sprężynek) Auto jest po lekkim chipie+dp. grupa 115, 020 http://vaglog.pl/log_222665.html grupa 118, 031 http://vaglog.pl/log_222666.html grupa 033, 002 http://vaglog.pl/log_222667.html korekta długoterminowa na 032 po przejechaniu ok 30km wynosiła -10%. Niepokoi mnie kanał 033 i wartości lambdy poniżej -10%. Chciałbym zaznaczyć, że na Pb98 te korekty wynoszą od -2% do 0%, a w grupie 032 długoterminowa ok -3%. Jest za bogato na gazie? Edited June 26, 2015 by ksio87
Galetto Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Niepokoi mnie kanał 033 i wartości lambdy poniżej -10%. Chciałbym zaznaczyć, że na Pb98 te korekty wynoszą od -2% do 0%, a w grupie 032 długoterminowa ok -3%.Jest za bogato na gazie? Najlepiej to dodaj logi z PB dla porównania. Jeśli twierdzisz, że na PB tego nie ma to masz po prostu za bogato na LPG. Strojenie do poprawki.
ksio87 Posted June 29, 2015 Author Posted June 29, 2015 (edited) Najlepiej to dodaj logi z PB dla porównania. Czesc, zrobilem logi na Pb98 grupa 031, 002 http://vaglog.pl/log_223272.html grupa 033, 118 http://vaglog.pl/log_223273.html grupa 020, 115 http://vaglog.pl/log_223274.html Korekta dlugoterminowa na 032 wyniosła ~(-1,5%). Logi robione po wykasowaniu bledow i po przejechaniu tego samego odcinka jak przy logach z LPG. Bylem dzis na korekcie lpg, dawka zostala troche zmniejszona, bo byla duzo wyzej ponad wykresem Pb. Logow nie mialem kiedy zrobic, ale przy okazji zloguje i bede obserwowal co i jak. Pozdrawiam! Edited June 29, 2015 by ksio87
Galetto Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Na PB jest OK. Problemem była rozregulowana instalacja LPG.
ksio87 Posted July 2, 2015 Author Posted July 2, 2015 Czy jazda na za bogatej mieszance lpg pociaga za soba jakies negatywne konsekwencje? Chodzi mi szczegolnie o dobro silnika.
edekxp Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 gorsza jest uboga mieszanka, na bogatej dostaje katalizator (jeżeli jest)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now