Lucas777 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Witam Chciałbym w swoim A4 B6 1.8T wyjąć zegary ( liczniki ) moje pytanie to jak to sie ma do sterownika(komputera) samochodu ? Gdy już zdemontuje zegary wymagane jest jakaś interwencja przez kabel? lub jakąkolwiek inną adaptacje/kalibracji urządzenia? Klemy raczej zdjąć czy może też zostawić podłączone do podtrzymania jakiś danych w programie sterownika lub cuś. Ps kiedyś miałem przykre doświadczenie w aucie innej marki właśnie przez taką głupotę. Edytowane 26 Czerwca 2015 przez Lucas777
jacek70 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Wyciągnąłem u siebie zegary. Aku nie odpinałem. Najważniejsze to kluczyki nie mogą być w stacyjce i nic się nie stało.
Onkel Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Nie trzeba odpinać aku ale jak to zrobisz to nic się nie stanie.
jacek70 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Pewnie że nie zaszkodzi ale jeśli radyjko było zmieniane to szykuj pin.
Onkel Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 W b6 jak raz podal kod to nie powinno się radio rozkodować. Przy zmianie na inne może zawolac kod
BeyerBrown Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Radio które opuściło fabrykę razem z resztą samochodu nie woła o PIN nawet po kilkumiesięcznej rozłące Swoją drogą co się stanie jak przekręcę kluczyk w stacyjce przy rozłączonym liczniku? Albo gdy podepnę tylko zasilanie do licznika, np. na stole warsztatowym? Oprócz wysypu błędów Edytowane 26 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się