Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż zegarów? zasady dobrego bezpieczeństwa sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Chciałbym w swoim A4 B6 1.8T wyjąć zegary ( liczniki ) moje pytanie to jak to sie ma do sterownika(komputera) samochodu ? Gdy już zdemontuje zegary wymagane jest jakaś interwencja przez kabel? lub jakąkolwiek inną adaptacje/kalibracji urządzenia? Klemy raczej zdjąć czy może też zostawić podłączone do podtrzymania jakiś danych w programie sterownika lub cuś.

Ps kiedyś miałem przykre doświadczenie w aucie innej marki właśnie przez taką głupotę.

Edytowane przez Lucas777
Opublikowano

Wyciągnąłem u siebie zegary. Aku nie odpinałem. Najważniejsze to kluczyki nie mogą być w stacyjce i nic się nie stało.

Opublikowano

Nie trzeba odpinać aku ale jak to zrobisz to nic się nie stanie.

Opublikowano

Pewnie że nie zaszkodzi ale jeśli radyjko było zmieniane to szykuj pin.

Opublikowano

W b6 jak raz podal kod to nie powinno się radio rozkodować. Przy zmianie na inne może zawolac kod

Opublikowano (edytowane)

Radio które opuściło fabrykę razem z resztą samochodu nie woła o PIN nawet po kilkumiesięcznej rozłące :wink:

Swoją drogą co się stanie jak przekręcę kluczyk w stacyjce przy rozłączonym liczniku?

Albo gdy podepnę tylko zasilanie do licznika, np. na stole warsztatowym?

:mysli:

Oprócz wysypu błędów :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Nic innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...