Lucas777 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Witam Chciałbym w swoim A4 B6 1.8T wyjąć zegary ( liczniki ) moje pytanie to jak to sie ma do sterownika(komputera) samochodu ? Gdy już zdemontuje zegary wymagane jest jakaś interwencja przez kabel? lub jakąkolwiek inną adaptacje/kalibracji urządzenia? Klemy raczej zdjąć czy może też zostawić podłączone do podtrzymania jakiś danych w programie sterownika lub cuś. Ps kiedyś miałem przykre doświadczenie w aucie innej marki właśnie przez taką głupotę. Edited June 26, 2015 by Lucas777
jacek70 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Wyciągnąłem u siebie zegary. Aku nie odpinałem. Najważniejsze to kluczyki nie mogą być w stacyjce i nic się nie stało.
Onkel Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Nie trzeba odpinać aku ale jak to zrobisz to nic się nie stanie.
jacek70 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Pewnie że nie zaszkodzi ale jeśli radyjko było zmieniane to szykuj pin.
Onkel Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 W b6 jak raz podal kod to nie powinno się radio rozkodować. Przy zmianie na inne może zawolac kod
BeyerBrown Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Radio które opuściło fabrykę razem z resztą samochodu nie woła o PIN nawet po kilkumiesięcznej rozłące Swoją drogą co się stanie jak przekręcę kluczyk w stacyjce przy rozłączonym liczniku? Albo gdy podepnę tylko zasilanie do licznika, np. na stole warsztatowym? Oprócz wysypu błędów Edited June 26, 2015 by BeyerBrown
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now