Jump to content
IGNORED

Demontaż zegarów? zasady dobrego bezpieczeństwa sterownika


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam

Chciałbym w swoim A4 B6 1.8T wyjąć zegary ( liczniki ) moje pytanie to jak to sie ma do sterownika(komputera) samochodu ? Gdy już zdemontuje zegary wymagane jest jakaś interwencja przez kabel? lub jakąkolwiek inną adaptacje/kalibracji urządzenia? Klemy raczej zdjąć czy może też zostawić podłączone do podtrzymania jakiś danych w programie sterownika lub cuś.

Ps kiedyś miałem przykre doświadczenie w aucie innej marki właśnie przez taką głupotę.

Edited by Lucas777
Posted

Wyciągnąłem u siebie zegary. Aku nie odpinałem. Najważniejsze to kluczyki nie mogą być w stacyjce i nic się nie stało.

Posted

Nie trzeba odpinać aku ale jak to zrobisz to nic się nie stanie.

Posted

Pewnie że nie zaszkodzi ale jeśli radyjko było zmieniane to szykuj pin.

Posted

W b6 jak raz podal kod to nie powinno się radio rozkodować. Przy zmianie na inne może zawolac kod

Posted (edited)

Radio które opuściło fabrykę razem z resztą samochodu nie woła o PIN nawet po kilkumiesięcznej rozłące :wink:

Swoją drogą co się stanie jak przekręcę kluczyk w stacyjce przy rozłączonym liczniku?

Albo gdy podepnę tylko zasilanie do licznika, np. na stole warsztatowym?

:mysli:

Oprócz wysypu błędów :hi:

Edited by BeyerBrown
Posted

Nic innego

Posted

Elegancko :hi:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...