Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 3.0 TDI 2010 przesiadka z ciasnej B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Córka rośnie, potrzeba coraz większej ilości miejsca zmusiły mnie do poszukiwań czegoś większego od B7.

Celowałem w F11 520d, lecz niestety rynek polski i za słaby motor skutecznie mnie zniechęciły.

Przez przypadek trafiłem na ogłoszenia pewnego Pana, który czekając na C7 z 2014 roku wystawił swoją C6 na sprzedaż. Warunkiem zakupu było odczekanie prawie miesiąca na odbiór auta.

Na wstępie jestem trochę zdziwiony kulturą pracy Tipa. Biegi zmienia gładko, jednak nie chodzi nawet w połowie tak dobrze jak Multitronic w mojej B7 2.7 Tdi. Poza tym same plusy. Ilość miejsca, komfort, cisza, zawieszenie - inna bajka

Kilka słów o wyposażeniu.

Najważniejsza i warunek konieczny to PNEUAMTYKA :)

Czarne skóry z podgrzewaniem.

Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

MMI 3G z dyskiem 30GB

Szyberdach

Quattro

Tiptronic

CLH

Xenon

Oświetlenie Ambiente

Reszta to chyba seria :)

Auto strasznie porysowane, dzisiejszy detailing trochę to zmienił. Zniknęło 60-70 % rys, lakier odżył po politurze o dobrym wosku. :)

Nie podoba mi się S-line więc szukałem pakietu chrom :)

Kilka fotek:

dd6f59c56b07dfeam.jpg

d4cc5f16562f49adm.jpg

9fc36d14c3efc37cm.jpg

a2289a9b1152b7c9m.jpg

ab23967918d33c79m.jpg

2b8742691beda42cm.jpg

Edytowane przez Pzwmichal
Opublikowano (edytowane)

Dziwie się ze nie chciałeś s line.

l Swoją drogą s line ma mniej chromu od Twojej? Zazdroszczę pneumatyki

Edytowane przez slavko87
Opublikowano

Dobrze wygląda na tych felgach - z jakiego modelu ? 18" ?

Plus za brak przyciemnianych szyb.

Serio nie mieściłeś się w B7 rodziną 2+1 ? :)

Opublikowano

Fele to chyba oryginały z a6 choć pewien nie jestem. Szyby przyciemnie przy najbliższej okazji jak znajdę kogoś kto robi :)

Co do b7 to jak ustawilem fotelik za fotelem kierowcy to nie mogłem odsunąć fotela na Maxa a tyle potrzebuje niestety miejsca. Teraz w C6 jest jeszcze 10 centów luzu.

Opublikowano

w porównaniu do wcześniejszego modelu audi a6 c5 to w c6 jest mniej miejsca na tyle. Ale nie ma tragedii

Opublikowano

Sławek jakoś sline po lifcie duupy nie urywa, poza tym szukając używki znaleźc jest ciężko. Czarna podsufitka też mi się nie podoba a reszta taka sama :)

Peter każdy nowy model jest ciasniejszy. Przypomnij sobie cygaro :) można było tam leżeć :)

Opublikowano

Miodzio ;)

Opublikowano

Prawie identyczna z wierzchu, jak moja - nawet kupiłem na takiej samej feldze :) To jest dokładnie ori z C6 po lifcie - tylko mam wrażenie, że są dość miękkie niestety, więc uważaj - ja swoje wpakowałem na zimę, a na lato mam RS6 II 19" :wink:

Bezawaryjności i niech służy dobrze :hi:


Tak na marginesie - nie ma co TIPa porównywać do melexa (multitronic) - tam się biegi nie zmieniają, więc kulturą pracy leje na łeb wszystko, co można ;)

Opublikowano

Wpadły ciemne szybki choć nie jestem do końca przekonany o lepszym wyglądzie auta

zpwk8c98.jpg

Wczoraj pobawiłem się też z dekorami które były w stanie bardzo denerwującym moje oczy (rysy o otarcia). Kupiłem 150x50 cm folii za 20 zł i efekt na prawdę jest ciekawy. Póki nie znajdę piano w oryginale bezie ten lekki wiejski tuning :)

Trochę walki było w wycięciem quattro w listwie przed pasażerem ale za trzecim razem wyszło :)

cedfyjt8.jpg

elmzl7te.jpg

9izbgwkx.jpg

3sdsvcrl.jpg

Gość harry19-19
Opublikowano

Tak na marginesie - nie ma co TIPa porównywać do melexa (multitronic) - tam się biegi nie zmieniają, więc kulturą pracy leje na łeb wszystko, co można ;)

zgadza się , jeździłem na multi i na tipie różnica jest tylko w multi taka że nie czuć że zmienia biegi i ma 7 biegów , minusem są później koszty naprawy mutli niż tipa.

Opublikowano

Nie wiem, czy w chwili obecnej koszt naprawy multi nie jest niższy niż klasycznego tip'a.

Trzeba by uderzyć w tej sprawie do Bart'a ;)

Opublikowano

Tipa w super stanie z Anglika można kupić za 2,5 tys zł wiec nie wiem czy jest w ogóle sens wymiany oleju w skrzyni :)

Z multi jest ciężej dlatego pilnuje wymian co 60 tys i póki co spokój :)

Opublikowano

Tipa w super stanie z Anglika można kupić za 2,5 tys zł wiec nie wiem czy jest w ogóle sens wymiany oleju w skrzyni :)

Z multi jest ciężej dlatego pilnuje wymian co 60 tys i póki co spokój :)

Łooo - dobrze wiedzieć, jakie teraz ceny stoją :decayed: Rozumieć mam, że pasuje p&p, czy bebechy trzeba przekładać?

Opublikowano

Tipa w super stanie z Anglika można kupić za 2,5 tys zł wiec nie wiem czy jest w ogóle sens wymiany oleju w skrzyni :)

Z multi jest ciężej dlatego pilnuje wymian co 60 tys i póki co spokój :)

Łooo - dobrze wiedzieć, jakie teraz ceny stoją :decayed: Rozumieć mam, że pasuje p&p, czy bebechy trzeba przekładać?

Nie wiem jak z przekladką ale osobiście widziałem u kumpla z Anglika po dachu silnik CDYA. Przebieg 89 tys mil rok 2010 wystawił na allegro za 4600, później 3500 teraz mówi że za 2500 odda. Nikt nie dzwoni. Ją ją sobie chyba kupie tak na wszelki bo moja ma 245 tys km :)

Opublikowano

no to kładź go w dół vcds-em :) spokojnie zejdzie 3 cm jak nic :) pneumat swietna sprawa

naprawa tipa jest o polowe tasza niz multi tylko ludzie sie daja nabijać w butelke jak zwykle, kompletny kosz do tipa kosztuje 2tys zł nowy w aso , do multi nie kupisz niestety czesci w aso po za paroma głupotami

te dekory i to oklejanie ? szkoda auta

Opublikowano

no to kładź go w dół vcds-em :) spokojnie zejdzie 3 cm jak nic :) pneumat swietna sprawa

naprawa tipa jest o polowe tasza niz multi tylko ludzie sie daja nabijać w butelke jak zwykle, kompletny kosz do tipa kosztuje 2tys zł nowy w aso , do multi nie kupisz niestety czesci w aso po za paroma głupotami

te dekory i to oklejanie ? szkoda auta

Uwierz te oryginalne były tak porysowane że wsiadając do auta miałem doła :) teraz przynajmniej nie widać a ogólny efekt jest bardzo dobry. Szukam idealnych i póki co te zostaną. Zawias bym puścił jeszcze ale na drogach dolnośląskich to raczej trzeba podnosić :)

Jestem po pierwszej dłuższej trasie. Wrażenia całkiem dobre. Spalanie na odcinku 800 km nad polskie morze, głównie drogą S3. Prędkości praktycznie bez przerwy 150 i więcej, kilka korków wyszło 8,8 l\100km co chyba jest dobrym wynikiem. B7 2.7 TDI z multi spaliloby mi około 8 a masa i moc mniejsza. Pojawił się niestety pierwszy problem - przy wyższych prędkościach zaczęło mi ostro trzasc podczas hamowania a poprzedni właściciel pół roku temu założył nowe tarcze i klocki na przód więc są igły. Czy jest możliwe że tarcze się pogiely, mógł je przegrać? Tarcze ATE z rowkami eliptycznymi. Mam też te tarcze w b7 i nie są zbyt dobre. Można je jakoś sprawdzić? Szukalem też jaki ewentualnie rozmiar zamówić na intercarsie i rozrzut jest spory. Mierzylem suwmiarka i wyszło ok 345 mm a na stronie nie ma takiego wymiaru. Jest 321, 347 i 360mm.

Porady co robic z tymi tarczami bardzo mile widziane :)

Opublikowano

ładne auto, pneumatyka robi robotę :) , ale tiptronic ten silnik niestety zabija, troszkę zabiera wigoru , a ta zwloka przy kick downie :thumbdown: , jednym slowem szybszy dziadkowóz ;) na trasie mniej odczuwalne ale tez jest.

co innego z stronikiem, wtedy przyjemnosc z jazdy dieslem z duzym momentem oddaje jego przeznaczenie, jedyna zaleta tipa to to ze trwaly, aczkolwiek spalanie w miescie analogicznie do stronika + 2litry,

3.0 tdi z tipem nie chce zejsc ponizej 14l, z stronikiem wychodzi ok 12l, jazda tylko po warszawie, normalna dynamiczna z korkami, ale bez szalenstw od swiatel do swiatel.

co ciekawe 2.0 tfsi z stronikiem i quattro, w podobnej jezdzie spala tez 12-14l a wrazenia z jazdy wcale nie gorsze, tylko ta wiertarka trochę za bardzo męczy uszy po dłuższej jeździe ;)

pzdr

Opublikowano

mniejsze spalanie to nie tylko zasługa skrzyni to są również inne silniki. jeśli masz łopatki przy kierownicy to tez jest fajna zabawa z tipem

Opublikowano

Tylko Peter tak jak pisał execuiter Tip jest wolny i nawet przy zmianie łopatkami w górę bieg zmienia się po ok 1 sekundzie co denerwuje. W multi i stronic tego nie ma. Kumpel ma nowke Octavie RS z DSG i tam już reakcja jest natychmiastowa ale wiadomo dwa sprzęgła tak jak Stronic robią swoje :)

Opublikowano

Pzwmichal mam identyczny problem z układem hamulcowym jak ty, straszne bicie. Pewnie masz te same hamulce co ja 347mm, gdzieś czytałem ze są one wadliwe szybko się gna tarcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...