Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 3.0 TDI 2010 przesiadka z ciasnej B7


Pzwmichal

Rekomendowane odpowiedzi

Pzwmichal mam identyczny problem z układem hamulcowym jak ty, straszne bicie. Pewnie masz te same hamulce co ja 347mm, gdzieś czytałem ze są one wadliwe szybko się gna tarcze

Tak też mam 347. Nie wiem w sumie co robić czy zamawiać nowe ATE czy jakieś inne. Myślałem o TRW bo z tyłu założył em i są super. Mój mechanik poleca mi spróbować jakichś tanich chińskich nawiercanych. Montował je w S klasie bo też Ate biły i kupił połowę tańsze i po przejechaniu już ponad 40 tys km spokój :) jutro jazdę na sprawdzenie tarcz czy są krzywe.

Wszystko się wyjaśniło. Tarcze ATE Power disc przepalone. Wytrzymały okolo 30 tys km. Poprzedni właściciel musiał ostro gdzieś hamować

kz9v2bjy.jpg

8cto6lxp.jpg

Piasty sprawdzone idealnie proste więc wina ewidentnie w tarczach lub klockach Jurid

Teraz założone Zimmermanny mam nadzieję będzie lepiej

xicviqku.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Pzwmichal mam identyczny problem z układem hamulcowym jak ty, straszne bicie. Pewnie masz te same hamulce co ja 347mm, gdzieś czytałem ze są one wadliwe szybko się gna tarcze

U mnie też biło , jak hamowałem z dużych prędkościach okazało się źe blaszka w klocków ocierała o tarcze i stąd tak się działo , teraz mam tarcze Ate i klocki ferodo powiem źe jest cudne hamowanko z 200 na 50 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh dlatego zawsze sam zmieniam sobie hamulce w aucie . Niestety mechanicy nie przykładają się do tego . Ja zawsze na wiertarke zakładam krążek taki druciany i czyszczę wszystkie prowadnice . Wtedy nie ma prawa nic obcierać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mój mechanik walczył z czyszczeniem piast i prowadnic dobre pół godziny więc były idealne. Na weekend autko leci na Kraków 800 km w obie strony i po powrocie będzie można już coś powiedzieć o tarczach otto :) ATE zawiodły mnie już drugi raz. Może powodem były zaejechane tarcze i klocki z tyłu i przód brał na siebie całą siłę hamowania :)

Mam depresję A4 Multitronic znalazła nowego właściciela i odjechała w sobotę :(

Mimo ogólnych opinii o multi w dalszym ciągu uważam ta skrzynię za najlepsze co mogło mi się przy trafić w B7. Chodziła super i mam nadzieję że będzie dobrze sprawowała się nowemu właścicielowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego poradziłeś sobie z tarczami?

Jest teraz dobrze? Też mam problem z krzywymi przednimi tarczami :/

Na razie zrobiłem jakiś 1 tys km i jest dobrze hamowanie zupełnie inne. Jednak o rozwiązaniu problemu będę mógł powiedzieć za jakieś 10 tys km :) póki comciesze się z super hamulców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miales jakies wibracje podczas jazdy czy tylko w czasie hamowania?

tylko podczas hamowania z dużych prędkości.

Po przejechaniu 40 tys km tarcze otto też biją ale o wiele mniej niż Ate. Coś jest z tymi hamulcami w C6. Zmienne teraz klocki na ceramiczne, może będą się mniej grzaly i nie będą biły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeka mnie pewnie ta sama decyzja co autora watka. Rodzina 2+1 i ciezko wejsc do B7 :) ladny samochodzik. Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się przesiadłem z hondy accord na c6 i faktycznie z tyłu mniej miejsca ciut ale komfort na pneumatyku mam teraz zdecydowanie inny chociaż na trybie dynamic jest obecnie taka sama sztywność jak w hondzie

Edytowane przez skubiszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesiadka z B7 to na prawdę przepaść jeśli chodzi o ilość miejsca. Minął już rok i uważam, że trafiłem super. Mimo aktualnego przebiegu 260 tyskm auto chodzi super. Jedyny minus to te hamulce ale ostatnio się uspokoiły i jest dobrze :)

Najgorsze jest to że żona wraca do pracy i będzie dojeżdżala 60km w dwie strony i do innego auta jak automat nie wsiadzie.

Mówi że bierze A6 ale średnio to widzę. Także szukam jeszcze jakiegoś Golfika świeżego lub Octavii z DSG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...