Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


DanielMod

Rekomendowane odpowiedzi

Filmik będzie jak wrócę z delegacji i pewnie już wtedy po założeniu GTB 2260vk :D Wrzucę też małą relację z mojej przeróbki GTB na podciśnienie i montażu :-) 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, rrrudy25 napisał:

Łoooo,to czekamy na ta relacjeemoji106.png
Pompki zostaja stare ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Pompki na razie zostaja seryjne , na pokładzie sa 073BJ wydajnościowo takie same jak AL więc może coś z tego będzie :-) Podczas strojenia turba BRD był jeszcze zapas paliwka do podlania .Teraz musi i tak wpaść sprzęgło BRD więc kasy na Firady i tak nie będzie :D  Piotr masz może wiedzę jakie masz ustawione teraz doładowanie w swojej GTB ? :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście,ja musze wszystko wiedziec co dotyczy mojego samochodu! Lajtusne 1,8[emoji6],ale juz niebawem....

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwowuje Twój temat właśnie i widzę że będzie ciekawie :-D Zastanawiam się czy zakładać do moich ori pompek BJ odrazu map 4 barowy czy będzie trzeba dmuchać tyle i dlatego takie pytanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj,nawet jak bedziesz dmuchal 1.9 to lepiej miec zapas[emoji57]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postanowiłem zrobić trochę miejsca dla GTB i zabrałem się za usunięcie chłodniczki spalin :-) 

18194775_1547668305306850_72539630240772

Zrobiło się trochę więcej miejsca :-) Sprawdziłem też czy aby siedziały w głowicy wydajne pompki BJ i rzeczywiście są na miejscu :D Obejrzałem przy okazji stan wałka rozrządu i zastanawiam się czy nie założyć świeżego , oczywiście nowe szklanki i panewki wałka . Bo jak to w 8 zaworowym PD na krzywkach widać już pierwsze oznaki współpracy z szklankami :D Niestety nie mam zdjęć jak wyglądają krzywki . 

 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłes zakrecic wałem i pomierzyć krzywki przy okazji, pomogło by to podjac decyzje,no chyba ze ewidentnie widac brak fazek to nie ma sie co zastanawiac[emoji51]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 2 krzywkach brak fazek i czuć ostrą krawędź z boku krzywki więc zdecydowałem wymienić, może odrazu włoże wałek od 2.0 SDI. Broki na miejscu. U mnie auto jeździło cały czas na motulu wymieniany co 10 tys, jednak wcześniej był dpf który mimo wypalania i tak podnosił lekko stan oleju. Przerabiałem temat u taty w Ajm i u niego jedynie szklanki i panewki były do wymiany wałek miał na każdej krzywce fazki i trzymał wymiary. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo miałem czas na dokończenie mojej turbawki :-) Więc zmieniłem plan , i zamiast GTB2260vk zrobiłem dla swojej wiedzy i ciekawości jakby spisywała się hybryda GTB17/60vk . Więc dałem stronę gorąco od GTB17 i i tu miałem łatwiej bo nie musiałem spawać turba z kolektorem wystarczył dodatkowy gwint we flanszy na wykręcenie szpilki pod rozstaw otworów w kolektorze 1.9 Tdi . Strona zimna wpadła z GTB 22 z kołem 60mm/44.5mm :-) Oczywiście przerobiłem prawidłowo na podciśnienie ze zmianą dzwigni vnt oraz dorobieniem ogranicznika . Całość zregenerowana na nowych częściach , wyważona czeka na założenie w BPW :D Na zagranicznych forach widziałem że taka hybryda GTB17/60 spisuje się w 1.9 bardzo fajnie i ma wydajność 250-260 km  więc tak jak pisałem chciałem spróbować . Od razu dorobiłem flansze z nierdzewki 10 mm do downpipe .

18238656_1549085638498450_61816747969682

18320462_1549086418498372_21451503040340

18237740_1549086068498407_73758394872723

 

 

 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiona przeze mnie Turbinka GTB1760 wpadła na kolektor BPW :-) Całość zajęła mi kilka godzin . Turbo bardzo ładnie spasowało , weszło z ori puszką filtra powietrza , dopływ oleju po dogięciu pasuje , jedynie spływ zakułem na nowo , musi być parę centymetrów dłuższy niż ori :-) Do przespawania oczywiście był też Downpipe oraz lekka modyfikacja dolotu z FMIC . Przy okazji wymieniłem uszczelkę pod kolektorem dolotowym i wszystko wyczyściłem z nagaru . Turbina na sofcie z BRD wstaje bardzo fajnie , oczywiście nie obyło się bez małych zmian w regulacji gruszki podciśnieniowej , ale jeden obrót załatwił sprawę . Jeszcze występuje delikatny Surge ale jeszcze zrobię jutro dodatkową lekka regulacje i oczywiście zmiana softu . Pasuje teraz dmuchnąć więcej niż 1.7 bara .

18446829_1559638574109823_76071147554247

 

Różnica pomiędzy BRD z kołem CAHA a Hybrydą GTB1760 :-) 

18403383_1559638337443180_62984832012739

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki ogarníęcia sprawy samemu :naughty: gtb 1760 z czego to jest? A nie 1756 ?:eusathink:teraz tylko czekac na zestrojenie :kox: jedyne co mi sie nie widzi to kolor sylikonów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;-) Lekko nie było bo nie dorobiłem się jeszcze kanału w domu :-D Zimna strona od gtb2260vk gorąca strona od gtb1756vk dlatego napisałem Gtb1760 :-D Zrobiłem taka gdyż na zagranicznych forach piszą że fajnie wstają co potwierdza to w miarę fajne wstawanie już na sofcie z Turba BRD a max wydajność pod 260 km więc wystarczająca jak na Bpw :-D Wstawię niebawem kilka zdjęć z przeróbki tej Hybrydy :-) Nie było jednego węża czarnego więc wziąłem wszystkie czerwone, jak założony jest plastikowy dolot powietrza do puszki filtra to nawet prawie ich nie widać :-) Jak widać na zdjęciu, strona kompresora od Gtb22 strona gorąca gtb17 :-)                  18402340_1559979984075682_67292650782429 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kupowales dwie suszarki i skladales w jedną? Do kolektora spawales, czy przykrecana ? No to jezeli faktycznie ma taki potencjal to elegancko, wystarczy w zupelnosci :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, KoJ@K napisał:

To kupowales dwie suszarki i skladales w jedną? Do kolektora spawales, czy przykrecana ? No to jezeli faktycznie ma taki potencjal to elegancko, wystarczy w zupelnosci :cool1:

Nie mam zaprzyjaźniona firmę która regeneruje Turba, muszle były z używanych starych turbosprężarek, oczywiście wypiaskowane itp, a cały rdzeń czyli koras jest nowy :-) Taka hybryda wchodzi bez spawania na seryjny kolektor po zrobieniu jednego nowego otworu we flanszy turbiny :-) koło sprężarki 60mm z gtb22 pozwala dać więcej powietrza z niższego doładowania, widziałem na zagranicznym forum Fabie ASZ z taką hybryda z mocą coś koło 250 km na doładowaniu 2 bary. 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musze ci powiedziec ze ty wariat jestes [emoji16]takie rzeźby?
Ciekawe jak sprawa bedzie wygladac po strojeniu,jedyne co przykułomoja uwage to 'chudziutkie ' DP ,ile to ma cali ,srednica?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rrrudy25 napisał:

No to musze ci powiedziec ze ty wariat jestes emoji16.pngtakie rzeźby?
Ciekawe jak sprawa bedzie wygladac po strojeniu,jedyne co przykułomoja uwage to 'chudziutkie ' DP ,ile to ma cali ,srednica?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

No niestety DP został 2.25 taki jaki był na BRD jedynie go wydłużyłem oraz zmieniłem flansze. Reszta wydechu 2.5. Jak będę miał czas to zrobię nowy DP pewnie 2.75 :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...