Gość Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam. Ostatnio wymieniałem koło pasowe wału korbowego bo trochę mi paskiem wieloklinowym miota. Po wymianie koła efekt mizerny tzn. w sumie bez róznicy. Jednakże dzisiaj obejrzałem se w wolnej chwili te koło i zauważyłem że pasek rozrządu zostawił na tymże kole takie charakterystyczne zarysowania. W sumie te miejsca na tym kole są wypolerowane przez ten pasek na lustro :/ Załączę parę fotek poglądowych. Nie wiem czy to dobrze ale według mojej analizy wszystko wskazuje że albo pasek jest za szeroki coś jest krzywo i pasek rozrządu szoruje o obudowe koła pasowego. nie wiem czy to tak wszystko jest spasowane na milimetry i czy to normalne. Oglądałem inne koła pasowe tego wału i też mają wytarte ślady po pasku, ale nie aż takie. :/ Rozrząd wymieniony ok 10 tys km temu. Pozdrawiam http://www.directupload.net/file/d/4035/8v6mcvvh_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4035/yepi7b29_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4035/tgyo7w48_jpg.htm ps. Nie wiem czy to w czymś pomoże ale męcze się w tym aucie z trzema głównymi problemami które mogą być powiązane 1.a. Nie równe przyśpieszanie (ewidentne zawachania podczas przyśpieszania) 1.b. po dodaniu lekko gazu obr i przyśpieszenie spada na ułamek sekundy jakby zgubił zapłon 2.a. miotający się pasek wieloklinowy i jednocześcnie "latający" tam i z powrotem napinacz tegoż paska (napinacz nowy firmy gates) 2 b. drgania silnika, najgorsze są po włączeniu klimy (wymienione trzy poduszki silnika, poprzednie kompletne wylane bez oleju, po tym silnik jest sztywniejszy i czuc drgania) 3 a. Podczas puszczania sprzęgła na każdym biegu coś mi grzechocze z tyłu skrzyni biegów. Napewno to nie przeguby itd. Jest to w śrdoku skrzynki. Biegi wchodza poprawnie, jednak przy wrzucaniu każdego biegu słychac podobny metaliczny stukot jak przy ruszaniu. Przy delikatnym puszczeniu sprzęgła nic nie słychac. Dwumas z kompletnym sprzęgłem wymieniony na zestaw luka 3 tys temu Ogólnie robiona była uszczelka pod głowica z czyszczeniem zaworów, wymieną uszczelniaczy zaw., wymianą napinacza z łańcuszkiem itd. Auto było diagnozowane polskim vagiem, vag comem 311.2 oraz 409.?? oraz jakimś kompem bosch. Na tym ostatnim wykazało wachnięcia pojedyńcze przy ilości wpuszczanego powietrza. Poza tym zero jakichkolwiek problemów. To by było na tyle Peace !!! podbijam
sawul Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 To zobacz zdejmij to kółko od rozrządu klucz 19 dwunastokątny bo tam pewnie jest przyczyna .
Gość Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Czy musze przód do tego zrzucać ?? Rozumiem że mechanior może za to policzyć jak za wymianę rozrządu, bo pasek też trzeba zrzucić ? :/
sawul Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Przód trzeba ściagać .Paska nie ściągasz tylko luzujesz napinacz.
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. W niedziele przy okazji wymiany świec, sprawdziłem jak pasek leży na kole i efekt widoczny na zdjęciu. Nie wiem czy tak powinno być i dlaczego tak się dzieje http://www.directupload.net/file/d/4069/uzoynawv_jpg.htm Co o tym sądzicie? Witam. W niedziele przy okazji wymiany świec, sprawdziłem jak pasek leży na kole i efekt widoczny na zdjęciu. Nie wiem czy tak powinno być i dlaczego tak się dzieje http://www.directupload.net/file/d/4069/uzoynawv_jpg.htm Co o tym sądzicie? Podbijam tutaj tez towarzystwo wymięka ;D Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez Gość
sawul Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Sprawdziłeś te kółko od rozrządu na wałe ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się