Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

rozrząd ajm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

ponieważ w logach zaobserwowałem dużą rozbierzność w synchro pomiędzy silnikiem pracującym (-5) i wyłączonym (0) postanowiłem bliżej się temu przyjrzeć .(dzieki dla Lukaszoo za pomoc)Samochód odpala od strzała i własciwie żadnych zastrzeżeń nie było, ale mam troche czasu wolnego wiec

Zdemontowałęm przód i osłonę paska i tu: na osłonie od wewnątrz , w rejonie gornego kola (to z "gumą" ) jest pomarańczowy nalot ,cos jak pyłek(rdza?).

czy to normalne?

Pasek jest wporządku , od wymiany mineło jakies 20000km .

Napinacz hydrauliczny też wydaje sie wporzadku, martwi mnie ten gumowy element.

Powiedzcie mi proszę co WY byście zrobili nie chcę czegoś pominąć .

Edytowane przez xork
Opublikowano

To jest normalne. Ja mam juz 98tys na rozrzadzie przejechane a nalot pojawiał sie stopniowo po wymianie. Zaraz zakladam kolejny na ori gratach to umyje osłony ale napewno nalot znów sie pojawi.

Opublikowano (edytowane)

sam juz nie wiem wszystko wyglada ok ,jak czesto wystepuje (czy wogole)defekt koła korb.,

tylko napinacz hydrauliczny wchodzi mi w grę ...wymienie (czekam na narzedzia),

jeszcze ylko wisko nie dziala- kreci caly czas.

serio to strzelam bo ciezko sie przyczepic do czegos ,help!

Edytowane przez xork

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...