xork Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Cześć, ponieważ w logach zaobserwowałem dużą rozbierzność w synchro pomiędzy silnikiem pracującym (-5) i wyłączonym (0) postanowiłem bliżej się temu przyjrzeć .(dzieki dla Lukaszoo za pomoc)Samochód odpala od strzała i własciwie żadnych zastrzeżeń nie było, ale mam troche czasu wolnego wiec Zdemontowałęm przód i osłonę paska i tu: na osłonie od wewnątrz , w rejonie gornego kola (to z "gumą" ) jest pomarańczowy nalot ,cos jak pyłek(rdza?). czy to normalne? Pasek jest wporządku , od wymiany mineło jakies 20000km . Napinacz hydrauliczny też wydaje sie wporzadku, martwi mnie ten gumowy element. Powiedzcie mi proszę co WY byście zrobili nie chcę czegoś pominąć . Edytowane 2 Lipca 2015 przez xork
machina Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 To jest normalne. Ja mam juz 98tys na rozrzadzie przejechane a nalot pojawiał sie stopniowo po wymianie. Zaraz zakladam kolejny na ori gratach to umyje osłony ale napewno nalot znów sie pojawi.
xork Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) sam juz nie wiem wszystko wyglada ok ,jak czesto wystepuje (czy wogole)defekt koła korb., tylko napinacz hydrauliczny wchodzi mi w grę ...wymienie (czekam na narzedzia), jeszcze ylko wisko nie dziala- kreci caly czas. serio to strzelam bo ciezko sie przyczepic do czegos ,help! Edytowane 3 Lipca 2015 przez xork
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się