pablo78 0 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Proszę o przeanalizowanie logów (jesli sie da to wytłumaczenie o co w nich chodzi). Co z nich wynika? Czy spadek mocy oraz ciśnienia na turbo potwierdzają koniec N75? Oczywiście pojawia sie błąd 575 (rozwinięcie błędu 17-00) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 a gdzie Ty masz spadek ciśnienia na turbo Nieźle Ci wali to turbo No może być, że N75 daje ciała. Przejrzyj ten temat : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2899 Zmieniłem tę Twoja bitmape 1,64MB :eek: na obrazek jpg (55kB). Nie wklejaj BMP, tylko przerób na coś mniejszego (JPG albo PNG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo78 0 Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 a gdzie Ty masz spadek ciśnienia na turbo Nie wiem sam... nie znam sie chyba za dobrze na tym. Przejrzyj ten temat : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2899 Przeglądałem z 10 razy. Jest tam napisane że logi powiedzą wszystko. Czy moje potwierdzają jednoznacznie uszkodzenie N75 (nie chcę w następnej kolejności wymieniać np. przepływki). Zmieniłem tę Twoja bitmape 1,64MB na obrazek jpg (55kB). Nie wklejaj BMP, tylko przerób na coś mniejszego (JPG albo PNG) Dzięki bardzo, nie zwróciłem na to uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Przeglądałem z 10 razy. Jest tam napisane że logi powiedzą wszystko. Czy moje potwierdzają jednoznacznie uszkodzenie N75 (nie chcę w następnej kolejności wymieniać np. przepływki). zrobiłeś 011 - to turbo, przepływomierz to 008 i 003. Mozesz zmierzyć oporność N75 też... Powinna mieć wartości pomiędzy 25-45 Ohm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 śmiałbym twierdzić że troszke nawet przeładowuje tak jak napisal pre_pl, sprawdź N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo78 0 Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A co znaczy znaczny spadek w piątej kolumnie. Przeglądałem inne logi i póki gaz jest w podłodze to tam utrzymuje sie powyżej 90%. U mnie jest nagle spadek do 68. Dodam tylko że mamy inne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ 0 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 zaworek , to tylko element wykonawczy , przydałoby się jeszcze równoległy odczyt z przepływki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo78 0 Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Zrbiłem jeszcze logi na przepływkę. Widać coś na nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 pablo78, w N75 duty cycle ma 92%, więc dosyć często dostaje zadanie od ECU aby przestać napędzać turbinę (opisane w dużym skrócie). Pomimo tego, turbo dalej pompuje - wnioskuję więc, że to N75 u Ciebie to może być nędza. Podałem wartości do pomierzenia, sprawdź to. Dodatkowo jest informacja w linku, który Ci podałem, o zapchanym katalizatorze Z wartości LMM wynika, że wygląda na sprawną. Ale jeśli masz błąd w 011, to na nic zdadzą się pomiary przepływomierza. Ja bym przynajmniej poszedł tą drogą, chyba że ktoś ma inne pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ 0 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Widać z nich, ze masz sprawną przepływkę... :smile: Czy odczucie rzeczywiste jest naprawdę wyrazne, czy tylko po odczytach sie nad tym zastanawiasz??? Spadek mocy w górnym zakresie może być spowodowane nawet brudnym filtrem pow. lub paliwa, ew.przydławionym wydechem, ale o to , ze nie dbasz o filtry, to Cię nie posądzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo78 0 Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Filtry mam zmieniane co 15000 km. Jeżeli nie cisnę za długo auta powyżej 3500 rpm to nie mam problemów, każde przyciśnięcie i autko się zbiera ładnie. Jeśli ruszę z buta to jest zamulenie i muszę wyłączyć silnik aby problem znikł. Mam podobne wrażenie że to N75. Jutro zmierzę jego oporność. Upewniam się tylko z logami przepływki aby nie okazało się że to akurat ona wariuje. Choć zdaję sobie sprawę że też tak może być. Nie ciągnę dalej tego tematu. Wymienie N75 i napiszę jesli się poprawi. Dzięki za pomoc. o to , ze nie dbasz o filtry, to Cię nie posądzam... Raczej nie oszczędzam na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się