Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW e61 530d LCI - czyli dupowóz


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Od dawmaca brałem felgi no name do B5 jakieś pewnie 7 lat temu - do dzisiaj są proste (szwagier nadal tłucze na moim B5).

A jaki rozmiar - nie wiem - do takiego nigdy się nie zbliżyłem, ale w BMW im szerzej tym lepiej :-)

Ale chyba raczej 285 - takie rozmiar mi się kołaczę po głowie po przeglądaniu jakichś tam galerii.

Możesz się rozglądać za wzorami z X5 - mają sporą wklęsłość, co wygląda za***iście w Beemce (zresztą nie tylko).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem teraz Twój temat i dziwi mnie że Twoja piątka, mimo 2008 roku ma jeszcze stary i-drive (bez przycisków dookoła)... Moje dwie (jedna 2008 rok z maja, druga 2009 grudzień miały)...

Co do foteli - oryginalne m-pakiety które masz są niezbyt wygodne...

Gdybyś chciał to mam komforty czarne w idealnym stanie (pamięć, ściskanie boczków, łamanie oparcia i zagłówka w pół itp.) - żadnych zagnieceń czy pęknięć...

Kupiłem do swojej E61, ale przed sprzedażą przytomnie wyciągnąłem i włożyłem m-pakiety które były fabrycznie :naughty: Mogę sprzedać...

No i są one do polifta (LCI) czyli idealne do Twojej BMW, bo te przedlifotwe się różnią i z tego co mi wiadomo nie pasują do polifta...

Szczerze powiem że do tej pory w wygodniejszych fotelach niż komforty BMW nie siedziałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem teraz Twój temat i dziwi mnie że Twoja piątka, mimo 2008 roku ma jeszcze stary i-drive (bez przycisków dookoła)... Moje dwie (jedna 2008 rok z maja, druga 2009 grudzień miały)...

Co do foteli - oryginalne m-pakiety które masz są niezbyt wygodne...

Gdybyś chciał to mam komforty czarne w idealnym stanie (pamięć, ściskanie boczków, łamanie oparcia i zagłówka w pół itp.) - żadnych zagnieceń czy pęknięć...

Kupiłem do swojej E61, ale przed sprzedażą przytomnie wyciągnąłem i włożyłem m-pakiety które były fabrycznie :naughty: Mogę sprzedać...

Podrzuć na PW cenę za te komforty... :)

A co do i-drive'a to pewnie mówisz o czymś takim: http://farm6.static.flickr.com/5253/5481047843_e1f52a307b_b.jpg

Ja tego nie widziałem w żadnym aucie, które oglądałem w ogłoszeniach, a sporo ich przewaliłem. Może to była opcja do konkretnego wyposażenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to idrive CIC. Ty masz CCC. Mozna zmienic sobie ccc na cica. Troche zabawy z tym jest. Cic jest nowszym systemem. Wszedl w e60 w 2008r i wystepowal dosyc czesto w rocznikach 2008r+

Byl to standard. Jedyne co byla opcja to navi professional bo w serii bylo business. Zarowno w ccc jak i cic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly bier te komforty w ciemno :) Nie będziesz żałował.

Jeśli chodzi o koła to te wieloramienne które masz na myśli to są WZ-166 - te co u mnie. Te co wstawił solek:

1. - to "słoneczka" WZ-95 z e65.

2. WZ-128

3. nie wiem :)

Edytowane przez skovroon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te WZ-166 są super i idealnie pasują... O ile dobrze kojarzę to są koła od M3?

Warto też pamiętać przy wymianie felg w E60/E61 że felgi do napędu RWD są inne niż do X-DRIVE...

Ze znalezieniem do RWD nie ma problemu, ale X-DRIVE to już problem... Do siebie 18-tek oryginalnych m-pakietów E60 bardzo długo szukałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te WZ-166 są super i idealnie pasują... O ile dobrze kojarzę to są koła od M3?

Warto też pamiętać przy wymianie felg w E60/E61 że felgi do napędu RWD są inne niż do X-DRIVE...

Ze znalezieniem do RWD nie ma problemu, ale X-DRIVE to już problem... Do siebie 18-tek oryginalnych m-pakietów E60 bardzo długo szukałem...

WZ-166 występowały TYLKO I WYŁĄCZNIE w e60 i e61 M5. I mało tego w M5 e61 tył jest o 0,5J wezszy od tych z M5 e60. Edytowane przez skovroon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oko wyglądają podobnie - lecz na żywo WZ-166 prezentuje się dużo lepiej bo ma ogromną przewagę pod względem wklęsłości. Ja mam je na aucie już 4 lata i tej zimy nawet nie zmieniałem kół, bo nie mogę patrzeć na zimowe 16" :/

A tak choć auto śniegu tej zimy nie zobaczy to sobie chociaż oko pociesze jak wchodzę do garażu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oko wyglądają podobnie - lecz na żywo WZ-166 prezentuje się dużo lepiej bo ma ogromną przewagę pod względem wklęsłości. Ja mam je na aucie już 4 lata i tej zimy nawet nie zmieniałem kół, bo nie mogę patrzeć na zimowe 16" :/

A tak choć auto śniegu tej zimy nie zobaczy to sobie chociaż oko pociesze jak wchodzę do garażu :decayed:

Jak będzie długo stało nie ruszane to uważaj żeby Ci się opony nie odkształciły...

Panowie,

może ktoś z Was przerabiał temat. Mam fotele polift, elektryczna regulacja gora/dol i pochylenie oparcia, grzanie. Jesli zaloze komforty polift w full elektryce, z grzaniem i pamiecia, to wszystko bedzie P&P (oczywiscie zakladam, ze fotele maja moduly) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dam ręki, ale raczej nie. Moduły w komforcie różnią się od tych w sportach. Co za tym idzie pewnie trzeba będzie rzeźbic elektryke. Ale mowie - zweryfikuj to z kims kto to robi... bo ja ze swoimi fotelami bawiłem się już z 5 lat temu i mogło mi coś umknac.

Komforty mają pamięć, więc fajnie byłoby to śpiąć z lusterkami i (jeśli masz) elektryczna Kiere to również z nią. Jak chcesz to dam Ci namiar do magika w Łodzi co Ci to wszystko ogarnie bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego magika mam pod Warszawą, więc luz. Elektr kiedy nie mam :) Lusterek też :(

Z innej beczki...

Boberek dziś zdjął u mnie kolektor dolotowy. O dziwo nie było w nim grama nagaru. Czysty jakby ktoś go czyścił lub był świeży. To samo EGR, zero syfu. ZERO. Klapki też w bardzo ładnym stanie, bez żadnych luzów, 3 lekko popuszczały. Czy to normalne w 3.0d żeby dolot był tak czysty po 200k km? Czy ktoś może zmieniał kolektor? Profilaktycznie wsadziliśmy zaślepki, ale podobno gorzej jedzie z dołu i nie wiem, czy nie wrócić do klapek... bo były OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ściągnąłem dolot ze 3 razy bo a to świece żarowe a to coś tam i z tego co pamiętam był lekko zakurzony ale tez nic wielkiego. Ja u siebie klapek nie ruszam, jak się poluzuja to wymienię kolektor na nowy i tyle... choc biorac pod uwage to, ze robie teraz 5-10kkm rocznie to pewnie predko to nie nastapi :D

Po coś zostały skonstruowane i nie będę robił rzeźby - jeszcze nie daj Bóg miałby mi słabiej z dołu jechać. O nieee.

Fly Ty masz już ori zamontowana klapę gąszaca. Powiedz jak Ci gaśnie auto ? Z pełną kultura bez żadnych brzydkich odgłosów?

Aaa... i lusterka elektryczne to masz na pewno :) tylko brakuje Ci w wiązce jednego magicznego kabelka do pamięci :)

Edytowane przez skovroon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie chciałem ruszać... ale tyle było opinii, że nic się nie zmienia, to zaryzykowałem. Pewnie wrócę do klapek lub kupię nowy kolektor w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wprawdzie szybko zdemontowałem klapki i w 2.0 ale istotnej różnicy nie zauważyłem w zbieraniu się z dołu, a raczej bym ją zauważył, bo przesiadając się z AFNa na M47N to zbieranie się z dołu było słabe, delikatnie mówiąc. A ja nie mam automatu, więc kilka razy na początku liczyłem już metry w lusterku, kiedy wystartowałem z dwójki zamiast z jedynki i prawie wymusiłem pierwszeństwo. Po zdemontowaniu klapek nie miałem takiego wrażenia, więc różnica na pewno nie jest wielka o ile jest.

Też się naczytałem o tych klapkach jak tylko kupiłem auto, poza tym trafiłem na pierwszy serwis do dobrego mechanika, więc wypadły.

Potem siedząc na forach temat jakby ucichł na długi czas aż ... spotkałem osobiście w dość krótkim okresie czasu dwóch innych użytkowników, którzy niestety mieli urwane klapki za sobą = praktycznie wymiana silnika, więc ja tam jestem zadowolony, że to zrobiłem.

Faktem jest, że ludziska wymieniają kolektory na nowe, żeby mieć te klapki. Jako, że na auto kasy raczej nie żałujesz, to zawsze masz taką możliwość w każdej chwili.

A tak odnośnie elektryki, kodowania itd. Na forum bmw-klub jest koleś prmax, który podobno ogarnia takie rzeczy bardzo profi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...