macsssa Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 witam panowie mam taki problem pekł mi pasek wielorowkowy ten od sprezarki klimy dałem do magika aby go wymienił stary pekł ze starosci w jednym miejscu , wymienił na nowy wyjezdzam włączam klime i czuje smród paska jak sie pali , wysiadam a pod autam lezy juz wywalony pasek cały stopiony wracam do mechanika a on mowi ze sprezarka ma za duzy opór czy moze mi ktoś wytłumaczyc o co chodzi skoro wszystko wczesniej funkcjonowało prosze o odpowiedz ...
jacek70 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Nie ma znaczenia opór. Po prostu pasek był słabo naciągnięty i się spalił. Błąd mechanika do którego niestety się nie przyzna.
macsssa Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 podobno kompresor powinien sie kręcic i bez paska po włączeniu klimy mój nie kreci sie
jacek70 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Nie wiem , nie miałem okazji tego sprawdzać.
Bartollo Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Jak kompresor moze sie kręcić bez paska skoro to on go napędza obróć ręką kółko sprężarki i rolką napinacza czy to sie luźno obraca. Jesli nie to pasek moment spali i sie zerwie Edytowane 3 Lipca 2015 przez Bartollo
macsssa Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 na wyłączonej klimatyzacji luzno sie obraca na włączonej . bardzo cieżko
Bartollo Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Czyli problem jest z kompresorem. Moze sie zaciera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się