Lolith1993 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam! Mam problem z cisnieniem oleju w moim Audi, a mianowicie cisnienie oleju nie jest takie jak powinno być. Od początku.. Kupiłem swoje Audi i wracając 10km przed domem (dystans ok. 110-115km od domu) zapaliła mi się kontrolka Oil pressure, zamrygała i zgasła. Na poboczu zgasiłem auto, sprawdziłem olej wszystko było ok. Poczekałem chwilę, aż ostygnie i dojechałem do domu (więcej kontrolka się nie zapaliła). Następnego dnia zaprowadziłem auto do mechanika i po rozebraniu okazało się ze to oczywiście napęd pompy oleju. Napęd został przerobiony na łańcuch od 1.9tdi i zregenerowana turbina (zdechła przez brak cisnienia, ktoś dobrze wiedział co mi sprzedaje, bo wałki były przyspawane na stałe, zostały wycięte). Cisnienie oleju nie wróciło do normy, po sprawdzenia manometrem na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ok. 0.9 bara, przy 2tys obrotów 1.5-1.6 bara. Panewki sprawdzane są w dobrym stanie, gdzie może jeszcze gubić ciśnienie ?
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) A mechanik zaślepił otwór magistrali olejowej w bloku silnika, służący niegdyś do smarowania wałków wyrównoważających ? Edytowane 7 Lipca 2015 przez piotrsob1
Lolith1993 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak zaślepiony.. Może to pompa padła, ale słyszałem, że to one raczej sie nie psuły, tylko te napędy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się