Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z klimatyzacją


kozi40

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z klimatyzacją.

Klima nabita,szczelna,odgrzybiana

brak błędów na vagu. Wentylator działa.Pasek nowy.

Raz na jakiś czas się załącza na chwile przy wolnych obrotach silnika. Co to może być gdzie szukać problemu ? Proszę o waszą pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dziwne

zero błędów w HVAC rozumiem ?

jak tak to zobacz w measuring blocks - w gupie 01 - powinny tam być parametry min. ciśnienia czynnika (bar) i % otwarcia zaworu sterującego sprężarką + jeszcze coś %.

sprawdź wartości + ew klima na econo/off i sprawdzenie jak sie parametry zmieniły.

ew nagrac loga

aaaa sprzęgło sprawdzone ? bo może je zerwało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ?

Stanowczo za małe ciśnienie w układzie. Sprawdź wystęrowanie zaworu wys cisnienia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze nie chodziło o zawór wysokiego ciśnienia a zawór kontrolny sprężarki .... sprawdź w vagu jak pracuje zawór sprężarki ... czy pobierany jest jakiś amperaż ... nie jest to metoda 100 % ale cos juz podpowie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ?

Stanowczo za małe ciśnienie w układzie. Sprawdź wystęrowanie zaworu wys cisnienia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

no za mało jak na pracę, ale jak sie nie włącza to chyba wystarczy.

a sprzęgło to albo zaglądnąć albo na wył silniku sprubować pokręcić wewnętrzną część w kole pasowym sprężarki. jeżeli wewnętrzna część się kręci to zerwane

możesz sobie oglądnąć jak to mniej więcej wygląda - bo jak masz 2002r, to sprzęgło może być ciut inne

a w vcds to po wł/wył/econ to powinny się pozostałe wartości % coś zmieniać, bo tam jest min. wysterowanie właśnie zaworu o którym pisze metik.

a czy w vcds jest pomiar prądu A to nie wiem. może ręcznie amperomierzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Sprzęgło raczej całe nie kręci się tylko ma delikatny luz w prawo lewo albo bardzo delikatnie.
Poniżej fotki z Vag.

http://tufotki.pl/4qC1L


Koledzy i co radzicie bo zagotować się można mieszkam aktualnie w IT i temperatura nie spada poniżej 38°C Edytowane przez kozi40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez tam prawie ciśnienia nie ma w układzie. Sprężarka na pasek 4PK jest mega wadliwa - zapewne zabierak (taka czarna metalowa część) się urwał i leży na osłonie silnika . Przerabiałem temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie pracuje to ciśnienie jest w tych okolicach.

ja stawiał bym na zawór regulujący pracą sprężarki, ale czy da się to samemu wymienić, to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba poczekam z tym jak będę w Polsce. Dam znać co było. Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na uwalony zawór w sprężarce , ale żeby go wymienić to trzeba odessać czynnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...