Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy audi 1.6 AHL


timolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam audi 1.6 AHL z gazem (6lat).

Zauważyłem brak mocy przy przyspieszaniu, od ok. 4000 tys obrotów dopiero czuć jak idzie do przodu a do tych 4000tys tak jedzie jakby nie chciał.

Na gazie i PB jest identycznie.

Wymienione wtryski gazu, świece, kable, kopułka, wszystkie filtry wraz z wymianą oleju.

nawet na postoju przy samym gazowaniu zbierają mu się te obroty tak jakby nie chciały.

Widziałem film z gazowania identycznego silnika na forum wrzucony przez forumowicza i całkowicie inaczej reaguje na pedał gazu.

mój jest tak jakby przymulony.

Na VAG nie wykrywa żadnych błędów. Jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uroki 1.6 :) Trzeba trzymać obroty by jakoś szedł do przodu.. Mam podobnie w swoim aucie. Przy wyprzedzania redukcja do 3 biegu i jakoś idzie wtedy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i masz racje ale mialem okazje sie przejechac takim samym silnikiem tylko o rok mlodszym i calkowicie inaczej sie zbieral, moze i gaz po 6 latach zrobil swoje.. A co myslicie o wycieciu kata i wstawieniu zwyklej rury ?

Wysłane z mojego P6000 5.0 01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wytłucz kata z oryginalnej puchy i ją zostaw :) . Co do mulenia silnika to sprawdź błędy. I w przypadku AHL'a możesz sprawdzić klapki w dolocie, mogą wpływać na przyspieszenie. Mój po ogarnięciu klapek, wyczyszczeniu przepływki i przepustnicy jest nie do poznania jak na 1.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wytłucz kata z oryginalnej puchy i ją zostaw :) . Co do mulenia silnika to sprawdź błędy. I w przypadku AHL'a możesz sprawdzić klapki w dolocie, mogą wpływać na przyspieszenie. Mój po ogarnięciu klapek, wyczyszczeniu przepływki i przepustnicy jest nie do poznania jak na 1.6.

O jakim ogarnięciu klapek mówisz? Co tam się z nimi dzieje dokładnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie winny był jedynie przewód od podciśnienia - przetarł się delikatnie. Jednak podobno często padają tam membrany w siłowniku. Warto zdjąć osłonę i sprawdzić, czy siłownik pracuje przy dodawaniu gazu.

Tutaj masz schemat:

image.jpg

Siłownik to numer 2. U mnie przetarł się przewód numer 19 :decayed: .

Jeśli chcesz zerknąć czy dobrze pracuje siłownik zdejmij osłonę (16) - jest na zatrzask i dodawaj gazu patrząc czy pracuje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki jutro sprawdzę :)


Panowie, sprawdziłem właśnie ten siłownik i po zdjęciu klapki nr 16 nic nie pracuje przy dodawaniu gazu, ani drgnie. Przy zgaszonym silniku tylko zmienia położenie i po odpaleniu też zmienia w to samo za każdym razem. Czy to znaczy, że jest uszkodzony ?


Pomoże ktoś ? :)


Pomoże ktoś ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...