jurekm43 0 Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 witam mam taki problem - otóż półoś od strony kierowcy ma większe luzy (lewo-prawo) niż oś prawa, a na dodatek przy szybkości około 130km/h wibruje cała karoseria. zastanawiam się czy to pada przegub wewnętrzny czy może coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Załaduj auto kilkoma osobami i spróbuj z czwartego biegu przy prędkości 70/80 gwałtownie przyspieszyć. Jeśli pod dużym obciążeniem zacznie wibrować całe auto to mamy winowajce, przegub od strony skrzyni. Miałem ostatnio to samo, praktycznie z dnia na dzień, operacje wymiany przegubu da się przeprowadzić samemu, w kanale, bez konieczności rozkręcania/popuszczania zawieszenia czy czegokolwiek. Wystarczy zdjąć osłonę. Bynajmniej jest tak w przypadku przegubu od strony pasażera. Uzupełni profil bo nie wiadomo z jakim autem walczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Ale przy dużym obciążeniu samochodu nic takiego się nie dzieje, tylko przy Dużej prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Komplikuje to troche temat, przegub najczęściej odzywa się przy przyspieszaniu. Podczas jazdy jednostajnej wibracje mogą być spowodowane zgiętą felgą, luźnym kołem i uwaga balonem na oponie. Może by dać koła do wyważenia żeby to wyjaśnić i ewentualnie odrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 No ale jakby koła były nie wyważone to by bily już przy 100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Niekoniecznie, mogą bić np od 80 albo dopiero przy 160, nie ma reguły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 no dobra panowie, ale jak pada przegub wewnętrzny to w którą stronę powinien mieć luzy w poziomie czy pionowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Wiem z doswiadczenia, ze jak pada przegub to objaw jest taki : na postoju, przy masx skreconych kolach w lewo lub w prawo, cos tam sobie strzela/puka. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialemSory, nie doczytalem Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szocik 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Miałem dwa do wymiany przeguby wewnętrzne, jak podniesiesz auto na podnośniku będziesz czuł luz na przegubie. A objawy miałem takie że podczas jazdy słyszysz ciągle dziwne chrobotanie, czy to skręcanie czy jazda na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Żeby sprawdzić przegub wewnętrzny złap za półoś przy samym przegubie i ruszaj nią góra-dół, jak będzie wyraźnie wyczuwalny luz to przegub do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się