Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przegub wewnętrzny


jurekm43

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam taki problem - otóż półoś od strony kierowcy ma większe luzy (lewo-prawo) niż oś prawa, a na dodatek przy szybkości około 130km/h

wibruje cała karoseria. zastanawiam się czy to pada przegub wewnętrzny czy może coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załaduj auto kilkoma osobami i spróbuj z czwartego biegu przy prędkości 70/80 gwałtownie przyspieszyć. Jeśli pod dużym obciążeniem zacznie wibrować całe auto to mamy winowajce, przegub od strony skrzyni. Miałem ostatnio to samo, praktycznie z dnia na dzień, operacje wymiany przegubu da się przeprowadzić samemu, w kanale, bez konieczności rozkręcania/popuszczania zawieszenia czy czegokolwiek. Wystarczy zdjąć osłonę. Bynajmniej jest tak w przypadku przegubu od strony pasażera. Uzupełni profil bo nie wiadomo z jakim autem walczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy dużym obciążeniu samochodu nic

takiego się nie dzieje, tylko przy

Dużej prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplikuje to troche temat, przegub najczęściej odzywa się przy przyspieszaniu. Podczas jazdy jednostajnej wibracje mogą być spowodowane zgiętą felgą, luźnym kołem i uwaga balonem na oponie. Może by dać koła do wyważenia żeby to wyjaśnić i ewentualnie odrzucić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra panowie, ale jak pada przegub

wewnętrzny to w którą stronę powinien

mieć luzy w poziomie czy pionowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem z doswiadczenia, ze jak pada przegub to objaw jest taki : na postoju, przy masx skreconych kolach w lewo lub w prawo, cos tam sobie strzela/puka.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK ale to w przypadku gdy pada przegub zewnetrzny- kiedyś tak mialem

Sory, nie doczytalem :)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwa do wymiany przeguby wewnętrzne, jak podniesiesz auto na podnośniku będziesz czuł luz na przegubie. A objawy miałem takie że podczas jazdy słyszysz ciągle dziwne chrobotanie, czy to skręcanie czy jazda na wprost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić przegub wewnętrzny złap za półoś przy samym przegubie i ruszaj nią góra-dół, jak będzie wyraźnie wyczuwalny luz to przegub do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...