Sisiek26 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam, jestem tutaj nowy wiec bardzo przeprasam jesli zle cos napisalem lub nie w tym temacie :/ Od kilku dni jestem posiadaczem Audi a4 b6 z silnikiem benzynowym 1.8T 163 km. Samochod jak na swoj wiek jest malo wiele bardzo sie cieszylem do dzisiejszego momentu. Otoz sciagalem podloge pod silnikiem gdyz chcialem dokrecic opaske przy wezu od intercoolera bo krzywo byla zalozona, wiec zeby miec lepszy dostep podjechalem przodem samochodu pod wzniesienie tak, ze przod samochodu byl przechylony do gory. Dlubalem sobie moze okolo 2 godzin.Po skreceniu wszystkiego spuscilem samochod z recznego i z toczyl sie do tylu na rowna i prosta nawierzchnie wiec odpalilem go a tu nagle chmura niebieskiego dymu!! przygazowalem mocniej i chwilke jeszcze kopcil i przestal..w tedy wyjechalem sie przejechac, wrocilem i cisza nic nawet po przygazowaniu zero jakiego kolwiek niebieskiego dymu. Rano jadac do pracy tez nie zauwazylem kopcenie nawet po przygazowaniu. Panowie co moglo stac sie przyczyna tego??? Przed tem mialem Passata b5fl 1.9 tdi 131 km avf i nie mialem takich problemow.
Gość Peterson80 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Może zassał trochę oleju z inter? ZAWSZE tam jest olej... Ja w swoim wymontowałem inter i dokładnie go umyłem benzyną a póżniej spirolem do osuszenia...
Sisiek26 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Ale to normalne, ze stojac pod gorke na postoju z 2 godziny tak zawsze bedzie? Wiadomo, ze nowe to nie jest, ale czy mam sie obawiac i czy to cos z silnikiem?? ?????????????????
radko123 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Na pewno nie jest to normalne, trzeba by było odkręcić dolną rurę od IC i zobaczyć czy i ile tam oleju się zebrało. Jeśli po jej odkręceniu będzie kapał olej to turbo do roboty.
Sisiek26 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Na pewno nie jest to normalne, trzeba by było odkręcić dolną rurę od IC i zobaczyć czy i ile tam oleju się zebrało. Jeśli po jej odkręceniu będzie kapał olej to turbo do roboty. Ok, rozumiem. Czy można po tych objawach wykluczyć silnik , ponieważ tak jak wcześniej wspomniałem na zimnym i na ciepłym silniku stojąc na równym terenie lub podczas jazdy nie wydobywa się z tyłu żadne dymienie. Może ktoś sie wypowiedziec co moze zna sie na tym silniku itp. czytalem na roznych forach itd. ale nic sensownego nie znalazlem.. moze to tez byc przez jakis zaworek "zwrotny" czy cos???
Rekomendowane odpowiedzi