Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

2.0 TDI BRD słaby na niskich obrotach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam audi a4 b7 2.0 TDI BRD 170 HP. samochód ma straszni małą moc od początku do jakis 2400 obrotów po tym dostaje dawke mocy, ktoś coś miał taki przypadek?

Opublikowano

Sprawdź wszystkie podciśnienia. Gdzieś musi być nieszczelność.

Opublikowano

przyczyn moze byc kilka... tak jak kolega wyzej napisał - podciśnienia - u mnie np pękł łącznik podciśnienia podłączony do pokrywy wałków koło kolektora ssącego

moze byc nieszczelna gruszka sterująca klapkami kolektora ssącego - łapac bedzie lewe powietrze

padnięta vavumpompa - wytwarzająca za słabe podciśnieni (zwróc uwagę czy bedzie zmiana w mocy ,gdy zapalisz silnik po dłuższym postoju z wciśniętym dodatkowo dość mocno pedałem hamulca)

moze byc źle ustawiony rozrząd (synchronizacja wałka wydechowego wzgledem ssącego)

moze byc zmęczony zawór EGR (elektronicznie w zasterowaniu bedzie działa prawidłowo lecz mechanicznie moze byc zuzyty)

bardzo duzy wpływ na mulenie z dołu ma DPF - o ile masz go na pokładzie jeszcze.

Opublikowano (edytowane)

Dpf nie ma - wycięty programowo i mechanicznie. Zawór egr wymieniony dwa tygodnie temu na nowy. Podczas wymiany zaworu egr czyścilem kolektor dolotowy który nie wiem czemu przez wszystkie otwory ssaace nie miał żadnych klapek tylko pręt połączony z gruszka czy tak ma być ? . Rozrzad był synchronozowany i jest ustawiony na 0.0 .

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Audicowy
Opublikowano

Podczas wymiany zaworu egr czyścilem kolektor dolotowy który nie wiem czemu przez wszystkie otwory ssaace nie miał żadnych klapek tylko pręt połączony z gruszka czy tak ma być ?

ktos pomyslał i go wykastrował za nim miało by sie zerwac i wpasc do cylindra - i dobrze ja u siebie tez juz ich nie mam.

ukłąd podcisnienia i jakosc budowania podciśnienia przez tandemówke..??

Opublikowano

A jak to sprawdzić ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Manometr do pomiaru podciśnienia trzeba podłączyć dp zaworki 1dno kierunkowe który znajduje się na grubym Przewodzie do serwa

Opublikowano

Mam ten sam przypadek.Dzisiaj wziolem strzykawke i sprawdzalem czy grucha sie rusza i działa prawidłowo.Moze zdjac wezyk na biegu jałowym ten co jest od gruszki sterujacej i zobaczyc jakie ma cisnienie przygazowac na biegu jałowym.Jak myslicie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...