Audicowy Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Witam posiadam audi a4 b7 2.0 TDI BRD 170 HP. samochód ma straszni małą moc od początku do jakis 2400 obrotów po tym dostaje dawke mocy, ktoś coś miał taki przypadek?
kresek Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Sprawdź wszystkie podciśnienia. Gdzieś musi być nieszczelność.
SotoM Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 przyczyn moze byc kilka... tak jak kolega wyzej napisał - podciśnienia - u mnie np pękł łącznik podciśnienia podłączony do pokrywy wałków koło kolektora ssącego moze byc nieszczelna gruszka sterująca klapkami kolektora ssącego - łapac bedzie lewe powietrze padnięta vavumpompa - wytwarzająca za słabe podciśnieni (zwróc uwagę czy bedzie zmiana w mocy ,gdy zapalisz silnik po dłuższym postoju z wciśniętym dodatkowo dość mocno pedałem hamulca) moze byc źle ustawiony rozrząd (synchronizacja wałka wydechowego wzgledem ssącego) moze byc zmęczony zawór EGR (elektronicznie w zasterowaniu bedzie działa prawidłowo lecz mechanicznie moze byc zuzyty) bardzo duzy wpływ na mulenie z dołu ma DPF - o ile masz go na pokładzie jeszcze.
Audicowy Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Dpf nie ma - wycięty programowo i mechanicznie. Zawór egr wymieniony dwa tygodnie temu na nowy. Podczas wymiany zaworu egr czyścilem kolektor dolotowy który nie wiem czemu przez wszystkie otwory ssaace nie miał żadnych klapek tylko pręt połączony z gruszka czy tak ma być ? . Rozrzad był synchronozowany i jest ustawiony na 0.0 . Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Lipca 2015 przez Audicowy
SotoM Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Podczas wymiany zaworu egr czyścilem kolektor dolotowy który nie wiem czemu przez wszystkie otwory ssaace nie miał żadnych klapek tylko pręt połączony z gruszka czy tak ma być ? ktos pomyslał i go wykastrował za nim miało by sie zerwac i wpasc do cylindra - i dobrze ja u siebie tez juz ich nie mam. ukłąd podcisnienia i jakosc budowania podciśnienia przez tandemówke..??
Audicowy Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 A jak to sprawdzić ? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Manometr do pomiaru podciśnienia trzeba podłączyć dp zaworki 1dno kierunkowe który znajduje się na grubym Przewodzie do serwa
oomichalekoo Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Mam ten sam przypadek.Dzisiaj wziolem strzykawke i sprawdzalem czy grucha sie rusza i działa prawidłowo.Moze zdjac wezyk na biegu jałowym ten co jest od gruszki sterujacej i zobaczyc jakie ma cisnienie przygazowac na biegu jałowym.Jak myslicie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się