kamil3993 0 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Witam, mój silniczek chodził bardzo dobrze, później już się zaczęły usterki, najpierw przepustnica, później regulacja długości kolektora i po jej naprawie został problem ze silnik na benzynie nie wchodzi w obroty jak by za mało paliwa dostawał, potrafi też strzelić w dolot, wyskakiwał mi błąd 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean Coś wyczytałem że to może być przepływomierz, sprawdzałem i max 52 g/s wychodzi przy 5tys obrotów, czy to za mało ? Edytowane 19 Lipca 2015 przez kamil3993 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 daj logi przepływki dodatkowo uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Zobacz czy nie jest zamieniony przewód zapłonowy na 1 i 2 cyl, tak to wygląda na 1 rzut oka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil3993 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 No więc się jeszcze pobawiłem, po odłączeniu przepływki silnik się w miarę wkręca, gość w sklepie wcisną mi jakiś przepływomierz autolog czy coś takiego, działał przez kilkadziesiąt km i padł, jakiej firmy przepływomierz kupić ? Szukać oryginału używki ? Widziałem ze są przepływomierze magneti marelli, znam trochę tą firmę i wiem że jest ok, ale jak z przepływomierzami to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się