Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI 2.5 TDI gaśnie, przerywa, ciężko odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jeżdżę już jakiś czas autem AUDI 2.5 TDI lecz ostatnio bardzo mi dokuczyło. Mianowicie auto zaczęło gasnąć, szarpać. Są to chwilowe napady auto również w miarę ciężko odpala na ciepłym. Chcę również zaznaczyć ze auto ma moc bez żadnych odczuwalnych spadków. Serwis auta był wykonany jesienią zeszłego roku rozrząd, filtry, olej, odma. Pomimo przeciętego kabla od czujnika temperatury gdzie uczynił to poprzedni właściciel :P. Sądzę że jest to problem kończącej się pompy wtryskowej lub zapchanego filtra paliwa. Bardzo proszę o pomoc ponieważ podejrzewam że pompiarz zedrze ze mnie krocie. Czy możecie stwierdzić czy jeszcze da się tym autem jeździć czy lepiej dać sobie spokój i sprzedać na żyletki> usmiech.gif

Przed wykasowanie błędów takie mi się pokazały.

Control Module Part Number:
4B0 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00SG D41
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 02325
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01440 - Fuel Level Signal
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump
37-10 - Faulty - Intermittent

LOGI DYNAMICZNE

http://www.directupload.net/file/d/4053/u2vuaov3_pdf.htm

LOGI STATYCZNE

http://www.directupload.net/file/d/4053/gv9y34po_pdf.htm

Bardzo proszę o pomoc już brak mi cierpliwości. Z góry dziękuję

Edytowane przez grigorio124
Opublikowano

Witam jeżdżę już jakiś czas autem AUDI 2.5 TDI lecz ostatnio bardzo mi dokuczyło. Mianowicie auto zaczęło gasnąć, szarpać. Są to chwilowe napady auto również w miarę ciężko odpala na ciepłym. Chcę również zaznaczyć ze auto ma moc bez żadnych odczuwalnych spadków. Serwis auta był wykonany jesienią zeszłego roku rozrząd, filtry, olej, odma. Pomimo przeciętego kabla od czujnika temperatury gdzie uczynił to poprzedni właściciel :P. Sądzę że jest to problem kończącej się pompy wtryskowej lub zapchanego filtra paliwa. Bardzo proszę o pomoc ponieważ podejrzewam że pompiarz zedrze ze mnie krocie. Czy możecie stwierdzić czy jeszcze da się tym autem jeździć czy lepiej dać sobie spokój i sprzedać na żyletki> usmiech.gif

Przed wykasowanie błędów takie mi się pokazały.

Control Module Part Number:

4B0 907 401 E

Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00SG D41

Software Coding: 01002

Work Shop Code: WSC 02325

4 Faults Found:

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01440 - Fuel Level Signal

30-00 - Open or Short to B+

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump

37-10 - Faulty - Intermittent

LOGI DYNAMICZNE

http://www.directupload.net/file/d/4053/u2vuaov3_pdf.htm

LOGI STATYCZNE

http://www.directupload.net/file/d/4053/gv9y34po_pdf.htm

Bardzo proszę o pomoc już brak mi cierpliwości. Z góry dziękuję

Witam

czy udało się rozwiązać ten problem ?

Opublikowano

Witam! Jakbyś mógł zrobić logi statyczne gr 14 to więcej możnaby powiedzieć na ten temat. Podejrzewam ze padł wtrysk lub kilka. Aktualnie przerabiam ten sam temat u siebie w akucie. Mam słabsze dwa wtryski 4 i 6, korekcja wtrysku dochodzi do +1,8. Objawy jakie występują u mnie to podszarpywanie jak jadę delikatnie w dolnym zakresie obrotów między 1000 a 1700 i ewidętny brak mocy w tym zakresie obrotów. Jak jadę na klimie to w zakresie tych obrotów auto praktycznie wcale się nie rozpędza dopiero jak turbo wstanie to dostaje kopa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...