grigorio124 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Witam jeżdżę już jakiś czas autem AUDI 2.5 TDI lecz ostatnio bardzo mi dokuczyło. Mianowicie auto zaczęło gasnąć, szarpać. Są to chwilowe napady auto również w miarę ciężko odpala na ciepłym. Chcę również zaznaczyć ze auto ma moc bez żadnych odczuwalnych spadków. Serwis auta był wykonany jesienią zeszłego roku rozrząd, filtry, olej, odma. Pomimo przeciętego kabla od czujnika temperatury gdzie uczynił to poprzedni właściciel . Sądzę że jest to problem kończącej się pompy wtryskowej lub zapchanego filtra paliwa. Bardzo proszę o pomoc ponieważ podejrzewam że pompiarz zedrze ze mnie krocie. Czy możecie stwierdzić czy jeszcze da się tym autem jeździć czy lepiej dać sobie spokój i sprzedać na żyletki> Przed wykasowanie błędów takie mi się pokazały. Control Module Part Number: 4B0 907 401 E Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00SG D41 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 02325 4 Faults Found: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01440 - Fuel Level Signal 30-00 - Open or Short to B+ 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent 01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump 37-10 - Faulty - Intermittent LOGI DYNAMICZNE http://www.directupload.net/file/d/4053/u2vuaov3_pdf.htm LOGI STATYCZNE http://www.directupload.net/file/d/4053/gv9y34po_pdf.htm Bardzo proszę o pomoc już brak mi cierpliwości. Z góry dziękuję Edytowane 19 Lipca 2015 przez grigorio124
pawels54 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam jeżdżę już jakiś czas autem AUDI 2.5 TDI lecz ostatnio bardzo mi dokuczyło. Mianowicie auto zaczęło gasnąć, szarpać. Są to chwilowe napady auto również w miarę ciężko odpala na ciepłym. Chcę również zaznaczyć ze auto ma moc bez żadnych odczuwalnych spadków. Serwis auta był wykonany jesienią zeszłego roku rozrząd, filtry, olej, odma. Pomimo przeciętego kabla od czujnika temperatury gdzie uczynił to poprzedni właściciel . Sądzę że jest to problem kończącej się pompy wtryskowej lub zapchanego filtra paliwa. Bardzo proszę o pomoc ponieważ podejrzewam że pompiarz zedrze ze mnie krocie. Czy możecie stwierdzić czy jeszcze da się tym autem jeździć czy lepiej dać sobie spokój i sprzedać na żyletki> Przed wykasowanie błędów takie mi się pokazały. Control Module Part Number: 4B0 907 401 E Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00SG D41 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 02325 4 Faults Found: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01440 - Fuel Level Signal 30-00 - Open or Short to B+ 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent 01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump 37-10 - Faulty - Intermittent LOGI DYNAMICZNE http://www.directupload.net/file/d/4053/u2vuaov3_pdf.htm LOGI STATYCZNE http://www.directupload.net/file/d/4053/gv9y34po_pdf.htm Bardzo proszę o pomoc już brak mi cierpliwości. Z góry dziękuję Witam czy udało się rozwiązać ten problem ?
KOSA1987 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam! Jakbyś mógł zrobić logi statyczne gr 14 to więcej możnaby powiedzieć na ten temat. Podejrzewam ze padł wtrysk lub kilka. Aktualnie przerabiam ten sam temat u siebie w akucie. Mam słabsze dwa wtryski 4 i 6, korekcja wtrysku dochodzi do +1,8. Objawy jakie występują u mnie to podszarpywanie jak jadę delikatnie w dolnym zakresie obrotów między 1000 a 1700 i ewidętny brak mocy w tym zakresie obrotów. Jak jadę na klimie to w zakresie tych obrotów auto praktycznie wcale się nie rozpędza dopiero jak turbo wstanie to dostaje kopa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się