Sokrates Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 ...aż strach pomyśleć co by było gdy by to tylne siedzenie było dopięte.Ma ktoś z was schemat gdzie znajduje się w samochodzie alternator, te kable rozrusznika, jak idą te wiązki ? W którym miejscu da rade podłączyć się pod alternator lub kable rozrusznika tak spod spodu kiedy nie można otworzyć maski i dostać się do środka samochodu.Pytam bo pisaliście o takim rozwiązaniu , a kompletnie nie wiem gdzie tych kabli rozrusznika / alternator spod spodu szukać. Może na przyszłość się przyda, albo dla innych którzy podobny problem będą mieli.
dean Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 to może teraz kolega wstawi zamek w drzwi tak na wszelki wypadek? jak ktoś nie wie gdzie szukać kabli to można też spróbować z awaryjnym otwieraniem maski, przetestowałem kiedyś tą metodę i obyło się bez strat
Sokrates Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 .... to można też spróbować z awaryjnym otwieraniem maski, przetestowałem kiedyś tą metodę i obyło się bez strat Mówisz o tym pręcie 40cm , wczołganiu się pod samochód i otworzeniu od spodu. Zawsze jest to jakieś rozwiązanie, ale nie wydaje mi się aby to miało być prostsze od podłączenia kabli pod alternator czy kabli rozrusznika.
dean Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 niee, chodzi mi o wyrwanie grilla i odkręcenie zamka od maski
Mateuszek1001 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Musisz dostać sie pod auto, jeśli masz osłonę trzeba ją zdemontować, podłączyć + pod gruby kabel dochodzący do rozrusznika, - przyłączyć gdziekolwiek.
Sokrates Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 ...podłączyć + pod gruby kabel dochodzący do rozrusznika, - przyłączyć gdziekolwiek. Jakaś fotka? Jest to po lewej /prawej stronie samochodu? Bliżej grila, czy kokpitu? Na dole, czy trzeba gdzieś sięgać w głąb silnika?
Homiczek Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 rozrusznik masz na łaczeniu silnika i skrzyni - po której stronie to nie wiem. alternator jest z przodu na samej górze pasków (1.9 TDI). A dostęp może będzie tragiczny - myślałęm bardziej pod kątem eletrycznym, ale może jakoś od dołu by łąpe wcisnął. a podłączenie to pod złącza w powyższych elementach, bo kable raczej łączeń nie mają - no chyba że rozcinać izolacje i potem naprawić/wymienić
Sokrates Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Widzę że już chyba nik nic więcej nie dopisze. Więc wszystkim wielkie dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się