sebul Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) No właśnie, ktoś może mi powiedzieć ? |bo czasem mi zapiszczy Edytowane 21 Lipca 2015 przez sebul 1
ancymonek77 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Nie naciąga się paska napinacz paska wielokolorowego jest odpowiedzialny za naciąg
sebul Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 Bylem dzis u goscia bo mi klima slabo dziala i sam mi mowil zebym go naciagnal...a gosc ma serwis aut z grupy VAG wiec raczej glupot by nie gadal ?
ancymonek77 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Bylem dzis u goscia bo mi klima slabo dziala i sam mi mowil zebym go naciagnal...a gosc ma serwis aut z grupy VAG wiec raczej glupot by nie gadal ? Sorki kolego źle cie zrozumiałem przy sprężarce masz napinacz paska na dole z przodu
sebul Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 A pamietasz moze jaki klucz tam bedzie pasowal ? I gdzie dokladnie bedzie ta sruba ?
ancymonek77 Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) KLUCZ IMBUSOWY 5 Edytowane 22 Lipca 2015 przez ancymonek77
sebul Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 A powiedz mi jeszcze tylko w ktora strone krecic ? Gwint normalny jest ?
ancymonek77 Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 A powiedz mi jeszcze tylko w ktora strone krecic ? Gwint normalny jest ? w prawo zakręcamy w lewo odkręcamy
mlodziak22 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Wg elsy prawidłowo napina się kluczem dynamometrycznym chyba 30Nm i dopiero przykreca. Później sprawdzę dokładnie. – Założyć pasek wielorowkowy sprężarki układu klimatyzacji. – Umieścić klucz dynamometryczny tak, jak pokazano, w „położeniu godziny 7“ na sześciokącie rolki napinającej i napiąć momentem 30 Nm zgodnie z kierunkiem strzałki. – Dokręcić równocześnie śruby A – Sprawdzić prawidłowe położenie obu pasków wielorowkowych. – Uruchomić silnik i sprawdzić bieg pasków. Edytowane 23 Lipca 2015 przez mlodziak22
sebul Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 A jakiego klucza mam uzyc jesli nie mam dynamometrycznego ? Jaki tam jest ? Tez imbus 5 ?
mlodziak22 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) zamiast zadawać głupie pytania może warto wskoczyć do kanału i zobaczyć??? naciąg paska jest tak prosty ,że chyba typowa ,,blondynka ,,by to ogarnęła bez zadawania zbędnych pytań. imbusem przykręcasz dwie śruby , a naciągasz kluczem PŁASKIM, OCZKOWYM, LUB NASADOWYM. Edytowane 25 Lipca 2015 przez mlodziak22
sebul Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie mam kanalu i bede podnosil auto podnosnikiem, pytam daltego zeby zabrac wszystko od razu a nie pozniej szukac czegos i podnoscic auto kilka razy. Jesli drazni cie to nie musisz odpowiadac, moge poczekac az ktos inny komu takie pytania nie przeszakdzaja odpowie. Forum jest od pomagania By uscislic: klucz do tych 2 śrub to imbus 6-tka, a do napinacza 17stka .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się