BartKrk Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Hej, Zastanawia mnie czy to tylko zbieg okoliczności czy jakaś poważniejsza awaria elektryki. Przestały działać wszystkie wymienione naraz: -tylne przeciwmgielne -lewy kierunkowskaz z przodu -domykanie i otwieranie szyb/szyber dachu z pilota VAG wywalił kod usterki 18010 napięcie na plusie (zacisk 30) - za niskie napięcie / prąd zasilania Czy ktoś się orientuje czy te rzeczy mogą być na jednym bezpieczniku albo wiązce przewodów i gdzie jest ten zacisk 30? Szukanie w google na nie wiele się zdało :/
jacek70 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Jak stary aku? Może być słaba masa . Sprawdź punkty masowe.
BartKrk Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Tylne przeciwmgielne zrobione, były zaśniedziałe styki przy żarówce. Kierunkowskaz zrobiony. Żarówka była cała, styk z jednej strony był prawie upalony i raz łączył raz nie. Po wymianie na nowy z aso działa. Nadal nie działa domykanie otwieranie szyb z pilota. Dostałem się do modułu komfortu wszystko suche bez żadnych śladów wilgoci. Możliwe jest aby mechanicy podczas kasowania błędów w vagu usunęli niektóre opcje z modułu komfortu? Ciężko określić jak stary jest akumulator, auto mam 2 miesiące a w sumie może 3 miechy jest w kraju. Napięcie na aku mierzone po nocy 13.1V Po odpaleniu silnika 15.2V Po włączeniu radia, klimy i świateł ( bi xenon) 14.8V Możliwe że akumulator kończy żywot podaje za niskie napięcie i stąd błędy? Edytowane 29 Lipca 2015 przez BartKrk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się