Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Piszczy pasek na jałowych obrotach!?!


Zaakoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przyszła jesień, a wraz z nią nowe problemy. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie posiadam osłony pod silnikiem. Mam następujący problem, jak spadnie deszcz to na jałowych obrotach coś strasznie zaczyna piszczeć mi pod maską, podczas dodawania gazu przestaje piszczeć. Jak otworzę maskę to ten pisk wydobywa się tak jakby od któregoś z pasków wielorowkowych. Dobrze mi się wydaje? Czy jest to możliwe, że jak taki pasek zmoknie to zaczyna piszczeć? Jak jest sucho to wszystko chodzi elegancko i cichutko, byłem niedawno u mechanika i powiedział, że paski wizualnie wyglądają ok.Czy jest jakiś sposób żeby te paski nie piszczały, czy zalecana jest może już wymiana ? A może to coś zupełnie innego, po czym poznać np. że napinacz jest już do wymiany?

Pozdrawiam

Zaakoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw znajdz na allegro oslony podsilnik ,najlepiej ori szybko je zamontujesz.Wyraznie twoje autko nie lubi wody ,mozliwa wkrotce wymiana paskow i moze rolek najlepiej sprawdz to przed zima Snieg woda sol i kamienie moga ci skutecznie unieruchomi samochod w najmniej nieoczekiwanym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż stan paska wielorowkowego i przyjrzyj się czy rolka napinacza jest w jednej linii z resztą kół które napędza pasek.Ostatnio wymieniałem koledze napinacz bo jego kółko było odchylone pod innym kontem od reszty i to powodowało piszczenie paska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż stan paska wielorowkowego i przyjrzyj się czy rolka napinacza jest w jednej linii z resztą kół które napędza pasek.Ostatnio wymieniałem koledze napinacz bo jego kółko było odchylone pod innym kontem od reszty i to powodowało piszczenie paska.

No tak ale piszczy tylko wtedy jak dostanie wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszczy gdy dostanie wody to znaczy ,że jest słabo naciągnięty,pasek stary (stwardniała guma) lub napinacz już pada.Najlepiej wymienić jedno i drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak dolnej osłony powoduje przyspieszone zużywanie się pasków wielorowkowych, rolek oraz kół pasowych przez pył zasysany z drogi dlatego jazda bez osłony nie jest wskazana ponadto zachwiana jest aerodynamika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...