kowal161 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 witam mam taki problem syczało mi z baku gdziesd wyczytałem ze mozna przeczyscic ten zaworek na filtrze powietrza ktory ponizej wklejam tez tak zrobiłem przedmuchałem i załozyłem go spowrotem.Przez 1 dzien było ok ,lecz nastepnego dnia zaczeło mi cos w nim pukac tak przerywanie i syczenie od nowa przy korku.ZStad moje pytanie co to moze byc??i jak powinno przechodzic powietrze przez ten zaworek bo u mnie bardzo słabo sie zasysało a w 2-ga strone wogole http://upload6.postimage.org/93801/rurka3.jpg[br]Dopisany: 31 Październik 2008, 09:13_________________________________________________czysciłem go jeszcze raz dzisiaj i słysze te stukanie napewno od tego zaworka z tym ze nie jest to non stop co jakis czas sie jak by załanczał.wtedy jak go dotykam to czuc to własnie o czym pisałem(te stukanie)stad moje pytanie czy jest to normalne???
czaja77 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 witam jest to normalne ten zaworek sobie tak cyka raz mocniej raz słabiej.u mnie tez się zapowietrzał zbiornik mi pomogła tylko wymiana na szrocie za 25 zł,kupiłem i ma na razie z tym spokój.
kowal161 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 to mowicie ze ten zaworek jest raczej do wymiany tak??i czy te zaworki maja jakies oznaczenia czy tez moze sa one jakies nie wiem uniwersalne ze tak to nazwe??
nazin Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam mam też taki problem to zaworek jest do wymiany czy zbiornik bo mnie szlag trafia jak mam tankowac paliwo
kowal161 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 ja ten zaworek przeczysciłem nie mam problemow z nalewaniem do baku pistolet mi nie odbija tak jak było to wczesniej.takie 10 litrow zalewam bez problemu,czego nie mogełem powiedziec wczesniej non stop odbijał i nieraz nie mogłem dojsc zeby zatankowac ta 10.a co do syczenia to pojawia mi sie przy korku.wiec moje pytanie moze ten zaworek jest zepsuty??/
MAsterxp2009 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 ja mam to samo i niewiem audi mi łyka teraz koło 15 L w miescie przy normalnej jezdzie,też u was zwieszyło się przez to spalanie?
mA4ciek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 tolerujesz spalanie na poziomie 15litrów w silniku 1.8? Ja przesiadłbym się do autobusu... Mi na 19" (225) w mieście pali 10-11 (gaz w podłodze, bo 1.8 inaczej nie jedzie)
MAsterxp2009 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 hmm wiesz co teraz jak jest troche zimniej tak mi sie zwiekszyło pod Vaga sie podpinałem bo była insepkcja to bład nr 17916 mi wyskoczył,to cos tam z przepustnica chyba musze ja przeczyscic ale na trasie własnie to tak 7-8 L nie wiecej,robie krotkie odcinki wiec to tez raczej robi swoje,zmieniałem niedawno świece,filtr,powietrza,olej w skrzyni itp. jeszcze chyba z sonda cos zobacze i z katalizatorem
luqi Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 U mnie pomogło zapryskanie tego zaworka WD-40 i przedmuchanie sprężonym powietrzem! A co do przepływu. Z jednej strony znajduje się śrubka do regulacji. Można nawet całkiem go zakręcić i wtedy nie puszcza w ogóle Z jednej strony podłączyłem powietrze a z drugiej kręciłem tą śrubką i w pewnym momencie zaworek zaczął ''cykać''. Ustawiłem tą śrubkę tak jak była wcześniej czyli mniej więcej na środku. Po założeniu go z powrotem problem z syczeniem z baku zniknął! Obroty już nie falują!
Adriano007 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Bravo Luigi. Ja również postąpiłem tak jak ty tzn WD-40 powietrze i śrubąkret którym to pokręciłem troche śróbką znajdującą się wewnątrz i wszystko gra. [br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 12:02_________________________________________________A mam takie pytanie czy ten zaworek a raczej znajdująca sie w nim śróbka którą można krecić odgrywa dużą rolę w ilości spalanego paliwa? Jest to jakaśjak gdyby reulacja odnośnie spalania? JA jak ty Luigi ustawiłem ją w połowie.
luqi Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Nie mam pojęcia? Z tego co wiem niektórzy zaślepiają ten zaworek albo skręcają go na maxa i wszystko jest oki czyli spalanie pozostaje bez zmian.
Adriano007 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Aha. Ja śróbkę dokręciłem do poiłowy i nie zauważyłem aby wiecej mi palił wiec chyba jest oki. Pozdro
TOOL Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 kowal 161 ma ten sam problem, mogę zatankować powiedzmy 40 litrów ale potem wybija i wybija... litra nie dotankuję co to jest ten zaworek, zaworek od czego?
CoLo Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 bo jest opisane na forum co i jak... Ja na przykład wymieniłem na używkę i jest git.
kowal161 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 znajduje sie na obudowie filtra powietrza,po zdjeciu tej plastikowej osłonki bedzie widoczny.Poszukaj na forum gdzies były zdjecia tego zaworka par spalin czy cos takiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się