Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej w płynie chłodzenia


dareklun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

JAK temacie, pokazały się plamki oleju w zbiorniku prawdopodobnie puszcza uszczelka pod głowicą ale olej jest ok bez zanieczyszczeń,dam rady przelatac tak jakieś 2-3 tys.km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość zrobic to wcześniej to nie radziłbym ci ryzykować....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować.

W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji.

Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować.

W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji.

Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty...

Hehe, nie strasz kolegi

Ja tam wolałbym np zeby to była uszczelka a nie np pękniętym blok.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju :naughty:

Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie słyszałem że może to być chłodnicza oleju, :-/

To byłaby najtańsza opcja niz robic uszczelkę itp.

Powodzenia w temacie życzę, daj znac jak zdiagnozujesz problem

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju :naughty:

Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku :hi:

Piotr bardzo dobrze gada, nierwac czapy na daremnie...chłodniczka/wymiennik ciepła to pierwszy do sprawdzenia element jesli w płynie znajduje sie oliwa. - ciśnienie oleju jest wyższe od ciśnienie wytworzonego w ukł.chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem też o sposobie sprawdzenia czy to uszczelka, a mianowicie że 2 przewody z chłodnicy do bloku powinny być miękkie a u mnie górny jest miękki a dolny twardy. Nie wiem na ile to prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz sposoby na rodzajach uszkodzeń uszczelki. tobie do układu chłodzenia nie dostaje sie ciśnienie sprężania/spaliny tylko olej silnikowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Więc tak, na początku wymieniłem zbiorniczek bo jak się okazało był rozczelnony, przeplukalem układ i wlalem czysty płyn, narazie przejechałem 300 km i jest czysto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...