OskiUK Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Panowie, jak u Was z zachowaniem klimatronika na ustawieniu na auto w upaly? U siebie zauwazylem, ze przy ustawieniu na auto na 16-18, przy temperaturze na dworze okolo 20 i nagrzanym wnetrzu auta z nawiewow leci letnie powietrze na max obrotow, dopiero po chwili, gdy kabina sie wychlodzi zaczyna leciec chlodniejsze, az w koncu zaczyna wiac zimnym przy 1-2 kreskach. Na logike to nie wali mrozem w twarz, ale niech mnie ktos upewni albo poprawi.
dota4fun Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Panowie, jak u Was z zachowaniem klimatronika na ustawieniu na auto w upaly? U siebie zauwazylem, ze przy ustawieniu na auto na 16-18, przy temperaturze na dworze okolo 20 i nagrzanym wnetrzu auta z nawiewow leci letnie powietrze na max obrotow, dopiero po chwili, gdy kabina sie wychlodzi zaczyna leciec chlodniejsze, az w koncu zaczyna wiac zimnym przy 1-2 kreskach. Na logike to nie wali mrozem w twarz, ale niech mnie ktos upewni albo poprawi. Witam, to jest normalne bo przecież w kanałach jest nagrzane powietrze, komputer dopiero zaczyna wysterowywać klapami by się go pozbyć, dlatego w tym celu daje na ful a po chwili w opcji auto daje taki zakres(kreski) nawiewu by utrzymac optymalną zadaną temperaturę. Najlepszą zadaną temp jest temp 21*C nie męczy nie jest za ciepla i za zimna a klimatronik dosc szybko sie do niej dostosowuje i nie naparza w duzymzakresie. POZDRO ))
OskiUK Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 No wlasnie przy ustawieniu 18 dlugo sie dopasowuje, potrafi to trwac do dobrych kilku minut. Pytanie czy w poczatkowym etapie powinien walic zimnym na full czy stopniowo schodzic z temperatura?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się