kawowy19 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 witam!Panowie cieknie olej z okolic pokrywy. Zbiera sie na rozruszniku, skrzyni itd skapuje na oslone.Silnik pochylony w prawo i prawa strona właśnie przybrudzona i z tyłu. Z lewej jest sucho. Teraz pytanie czy to kwestia pochylenia silnika i olej cieknie spod pokrywy i zacieka na prawo i po tyle, czy olej cieknie z tylnej obudowy napinacza wałków???Ciężko to stwierdzić ale może ktoś już zmieniał i wie coś więcej. Zastanawiam się czy wymieniać obie czy tylko tą pod obudową?
matisstz Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam po kupnie auta miałem wymienianą przez starego właściciela uszczelkę pokrywy bo ciekła, po jakimś czasie zaczął mi się sączyć olej w miejscu tym co u Ciebie, czyli okolice napinacza olej w zależności od obrotów silnika sączył się mniej lub więcej przerażała mnie wizja rozbierania wałków aby dostać się do napinacza i zmienić mu uszczelki, po zdjęciu pokrywy nigdzie mechanik nie mógł zdiagnozować mi wycieku na napinaczu wiec została jeszcze raz wymieniona uszczelka pod pokrywą i powiem że zrobiłem już jakieś 3000 km i nic na bagnecie opadł może milimetr góra dwa poziom oleju, nowych wycieków nie widać więc dochodzę do wniosku że źle była uszczelka zamontowana przez mojego poprzednika dopiero po wyczyszczeniu i zrobieniu sobie trochę miejsca będziesz w stanie stwierdzić co miej więcej cieknie Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez matisstz
kawowy19 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 ok tak bede musiał zrobić. Silikon pod uszczelke czy nie? bo u siebie w 1,8T dawałem inaczej ciekło i one tak mają. Natomiast nie wiem jak w 2.0.A pokrywe wałków idzie chyba normalnie odkręcić żeby wymienić pod nią uszczelke co?
matisstz Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 tak silikon musi być nie wiem czemu gdzie nie zaglądałem w silnik 1.8 T to z tyłu jest silikon w okolicy napinacza szczególnie, więc ten typ tak ma nie wiem jak w 2.0, a co do pokrywy bez problemu ją zdejmiesz
kawowy19 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 tylko chodzi o pokrywę z tyłu silnika gdzie napinacz jest łańcuch itd - ona wychodzi też bez niczego?
Madox123 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam Koledzy Ja u siebie wymieniałem łańcuch wraz z napinaczem i pod pokrywę nie dawałem silikonu i myślę, że uszczelka powinna wystarczyć
matisstz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 tylko chodzi o pokrywę z tyłu silnika gdzie napinacz jest łańcuch itd - ona wychodzi też bez niczego? pokrywę wałków rozrządu ściągniesz bez problemowo a jeśli chodzi ci o napinacz łańcuszka bez zblokowania łańcuszka i poluzowania wałka raczej się nie obejdzie :/ chyba że ktoś z kolegów zna lepszy patent i chodzi mi tu o silnik 1.8 T, nie wiem jak sprawa wygląda w 2.0
kawowy19 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 w 1,8 jest zupełnie inne rozwiązanie jak w 2.0 to idzie normalnie odkręcić obudowę wałków z tyłu czy nie??? bo będę musiał wymienić uszczelkę pod nią i pod pokrywą jakieś dodatkowe wskazówki przy tej robocie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się