Skocz do zawartości

Madox123

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Madox123

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Madox123

0

Reputacja

  1. Witam Po trzech latach użytkowania mojego autka przyszedł czas na zmianę na inny samochód. Jeżeli ktoś kto by dbał o moją audi jest zainteresowany chętnie oddam w dobre ręce. Samochód jest doinwestowany i nie wymaga absolutnie wkładu finansowego. Chciałem zamieścić ogłoszenie w dziale sprzedam ale nie mogę tego zrobić z niewiadomych przyczyn.
  2. Tak na 100 procent dźwięk wydobywa się z przodu, bardziej słyszalny od strony alternatora. W aucie praktycznie wszystko nowe łańcuch rozrządu, napinacz, pierścienie metalowe od zmiennych faz rozrządu, szklanka popychacza itd. Wygląda tak jakby napinacz paska alternatora ale to już drugi napinacz a dźwięk pozostał
  3. Witam, Temat dotyczy Audi A4 2.0 TFSI Quattro 200 PS. Od dłuższego czasu borykam się z następującym problemem, a mianowicie: po dłuższym postoju np. po nocy uruchamiam auto i jest słyszalny dźwięk jak na załączonym filmie. Dźwięk występuje tylko i wyłącznie po pierwszym uruchomieniu auta i trwa ok 1 do 2 minut max i później silnik pracuje cicho. Zauważyłem, że jak na zewnątrz jest niska temperatura to dźwięk występuje praktycznie po każdym pierwszym uruchomieniu, natomiast jak temperatura jest wyższa nie zawsze występuje. W związku z tym wymieniłem napinacz paska alternatora - nic to nie dało, kolej przyszła na sprzęgło jednokierunkowe alternatora i dalej to samo. W końcu zdecydowałem się oddać alternator do regeneracji, ponieważ podejrzenie padło na łożyska, dwa dni był spokój i dzisiaj rano po uruchomieniu auta dźwięk znowu powrócił. Może ktoś z Was miał podobny problem lub domyśla się co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Dzięki za odpowiedź.
  4. Człowieku to dlaczego kupiłeś 2.0 TFSI, trzeba było kupić 1.6 benzynę i wtedy byś był zadowolony!!!!!!! Nie zdajesz sobie sprawy ile to wszystko kosztuje swap na inny silnik.
  5. Kolego nie ma co się zastanawiać tylko sprawdzić czy to brak spinki powoduje takie odgłosy. Napisałem Tobie, żebyś napisał pw do Kolegi mastiv a nie żebyś szukał tematu bo takiego po prostu nie znajdziesz.
  6. Witam Tak jak Kolega wyżej napisał, rozwiązaniem Twojego problemu będzie zakup i założenie spinki, która jest dostępna w ASO. Napisz do kolegi mastiv1990 przerabiał podobną historię. Jak uporasz się z problemem podziel się ze wszystkimi.
  7. Cześć Kolego. Dostaniesz nową w ASO tylko cena coś ok 480 zł.
  8. Witam Kolego sam u siebie sprawdzałem czy smok nie jest zasyfiony i nie ma tam uszczelki. Daję się masę uszczelniającą i wszystko gra. Jeżeli chodzi o odkręcenie miski to trochę roboty jest ale nie ma z tym tragedii, wprawiony mechanik bez problemu sobie z tym poradzi .
  9. Fajnie dzięki, już rozmawiałem z Kolegą dzik i wszystko załatwione
  10. Witam Przymierzam się do wymiany oliwy u siebie. Może ktoś z Kolegów ma dojście do pewnego źródła a mianowicie chodzi o oliwę Liqui Moly Synthol High Tech 5w40 + płukankę. Dzięki
  11. Kolego sprawdź sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora
  12. Jak masz drugi przycisk od lewej CD\TV to masz RNS-E zwykły i będzie wszystko latało.
  13. Witam. Po dłuższej przerwie przyszedł czas na odwiedziny hamowni w Szczecinie Eurotronica. Audi dostała nową pompę paliwa, świece. Do usunięcia katalizator i można startować z programem . W wolnej chwili wrzucę wykres. Koledzy mam pytanie jak już wcześniej napisałem muszę pozbyć się katalizatora. W eurotronice zaproponowali, że wywalą flaki z katalizatora i zostawią samą puszkę. Jak myślicie nie będzie rezonansu i metalicznego dźwięku? Może jakieś inne pomysły?
  14. Wskazówka ma stać na 90 stopni, miałem tak samo i po wymianie termostatu zapomniałem o problemie.
  15. Witam Koledzy mam pytanie dotyczące podświetlenia tablicy rejestracyjnej w a4 b7 a mianowicie: Lampki oryginalne, adapter kufatec zakupiony w Niemczech i na 1-2 sekundy pojawia mi się komunikat na fisie Number plate light. Pojawia się tylko i wyłącznie jak włącznik świateł ustawiony jest na AUTO, po przekręceniu kluczyka na poz 1 zapala się xenon i wszystko gra do momentu rozruchu-w trakcie uruchamiania silnika pojawia się na 1-2 sekundy wcześniejszy komunikat. Natomiast jak włącznik jest w pozycji 0 i samochód zostanie uruchomiony a przełącznik świateł przełączę na światła mijania wcześniejszy komunikat nie pojawia się. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy???? Pozdrawiam Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...